سرویس موسیقی هنرآنلاین: مهدیه عرب شاعر و ترانه‌سرا درباره انتشار آلبوم دکلمه‌های خود به هنرآنلاین گفت: قرار بود آلبوم "راز" روز نهم اسفند با حضور گروهی از خوانندگان پاپ منتشر شود ولی به دلیل بخش‌نامه وزارت بهداشت و ابلاغیه وزارت ارشاد در مورد برگزار نشدن تجمعات هنری به خاطر شیوع ویروس کرونا مجبور شدیم این مراسم و انتشار آلبوم را فعلاً به حالت تعلیق در بیاوریم.

وی درباره زمان احتمالی پخش این آلبوم بیان کرد: احتمالاً این آلبوم را در سال 99 و در نیمه‌های ماه فروردین منتشر می‌کنم.

این ترانه‌سرا درباره چگونگی ساخت آلبوم "راز"، توضیح داد: برای تولید این آلبوم حدود سه سال زحمت کشیدم و در استودیوها مشغول ضبط بودم. درنهایت از بین 20 قطعه‌ای که دکلمه کردم، 11 قطعه را انتخاب کردم که آن‌ها را در قالب یک آلبوم منتشر کنم.

وی درباره هزینه‌های تولید این آلبوم گفت: من از صفر تا صد این آلبوم را با هزینه شخصی خودم کار کردم و در این مسیر دوستان موزیسین و خواننده‌هایی که قبلاً با آن‌ها کار کرده بودم بدون چشم‌داشتی در کنارم حضور داشتند و به من کمک کردند. با وجود این که می‌توانستم از کمک تهیه‌کننده موسیقی هم بهره ببرم ولی به دلیل این که کاملاً آدم مستقل و خودرأی هستم چنین کاری را انجام ندادم تا بتوانم همه کارهای آلبوم را با سلیقه خودم پیش ببرم.

مهدیه عرب در پایان درباره شرایط این روزهای کشور، خاطرنشان کرد: بسیار امیدوار هستم که با عشق به هم و در سایه بلند خداوند از این روزهای سخت نیز عبور کنیم و مطمئن هستم شرایط ترانه‌سراها و شاعران ما در آینده‌ای که خیلی به آن امیدوار هستم، شرایط طلایی خواهد شد.