سرویس موسیقی هنرآنلاین: سامان احتشامی آهنگساز و نوازنده پیانو در رابطه با فعالیت‌های این روزهای خود به هنرآنلاین گفت: من قبل از شیوع ویروس کرونا در کشور مشغول کارهای زیادی بودم ولی اکنون از همه آن‌ها دست کشیده‌ام.

او ادامه داد: این روزها حتی به کامپیوتر هم دست نمی‌زنم. بیش از یک هفته است به خاطر این ماجراها تمام کارهای خود ازجمله کلاس‌ها و ضبط قطعات را تعطیل کرده‌ام. الآن در حالت قرنطینه به سر می‌برم و از خودم مواظبت می‌کنم.

احتشامی گفت: این روزها در حال دیدن تمام فیلم‌ها و کارتون‌های جهان هستم و کتاب می‌خوانم. گاهی سعی می‌کنم به قناری‌ام در محل کارم سر بزنم و به ماهی‌ خود غذا بدهم. غیر از این‌ها نمی‌توانم کار دیگری انجام بدهم.

این نوازنده در رابطه با تعطیلی اجباری فعالیت‌های موسیقی به خاطر شیوع ویروس کرونا، عنوان کرد: من با این تصمیم موافق هستم چون بیماری کرونا یک اتفاق همه‌گیر است و اگر هم به لحاظ مالی، کاری و زمانی ضرری باشد، برای همه مردم ایران است.

وی در پاسخ به این سؤال که برای مدیریت این بحران چه پیشنهادی به مسئولین فرهنگ و هنر دارید، خاطرنشان کرد: من تاکنون هیچ پیشنهادی نداده‌ام و هیچ پیشنهادی هم نخواهم داد چون می‌دانم مسئولین توجهی نمی‌کنند. هنرمندان با هزینه و وقت شخصی خودشان یک کار هنری را ضبط می‌کنند یا روی صحنه می‌برند، حالا یا می‌فروشند و یا توانایی آن را ندارند و نمی‌فروشند و برای دل خودشان کاری انجام می‌دهند. خدا را صد هزار مرتبه شکر که خودم به‌صورت خصوصی کار می‌کنم.