سرویس موسیقی هنرآنلاین: سالن برج آزادی چهارشنبه 30 بهمن‌ماه در آخرین شب اجراهای سی و پنجمین جشنواره موسیقی فجر در این سالن، میزبان گروه لیرا به سرپرستی آرش هژیرآزاد بود.

گروه لیرا در این کنسرت قطعاتی همچون "طلوع"، "تاج خورشیدی"، "اینترمتزو در سل مینور (پیانو سولو)"، "تهران-مریخ"، "رمانس برای آندرومدا"، "کویر مرکزی 1 (رمینور)"، "توکاتا در فامینور (پیانو سولو)"، "کویر مرکزی 2 (فامینور)"، "آلگرو در می مینور (پیانو سولو)"، "کویر مرکزی 3 (زمستان سرد)"، "پاندورا"، "مولکول‌های حیات (الکترو انوانسیون)"، "پیانویی در مدار"، "سفر میان ستاره‌ای"، "سیاه‌چاله"، "منظومه خورشیدی"، "از میان اتمسفر"، "سحابی" و "شفق قطبی" را اجرا کردند.

آرش هژیرآزاد سرپرست گروه و نوازنده پیانو و کیبورد، یگانه حسینی‌نیا نوازنده ویولن و عرفان عاصمی‌نژاد نوازنده مهمان درامز اعضای ارکستر این گروه را تشکیل دادند.

دوئت لیرا حاصل هم‌نشینی زوج هنرمند آرش هژیرآزاد و همسرش یگانه حسینی‌نیا است. این دو هنرمند فارغ‌التحصیل رشته نوازندگی از دانشگاه تهران هستند و حسینی‌نیا مدرک کارشناسی ارشد خود را نیز در رشته نوازندگی ویولن از دانشگاه هنر کسب کرده است. این زوج هنرمند علاوه بر برگزاری کنسرت‌های دانشجویی، رسیتال‌های مختلفی را نیز برگزار و تاکنون دو آلبوم موسیقی با عناوین "دوئت پیانو ویولن (تهران-مریخ)" و "هشت دقیقه و بیست ثانیه" را منتشر کرده‌اند.

سی و پنجمین جشنواره موسیقی فجر چهارشنبه 23 بهمن در تهران آغاز شد و پنجشنبه اول اسفند به کار خود خاتمه می‌دهد.