به گزارش هنرآنلاین، محمد قنبری تهیه کننده مسابقه "پنج ستاره" گفت: فصل جدید مسابقه "پنج ستاره" با اجرای حمید گودرزی از این هفته، پنجشنبه و جمعه هر هفته بر روی آنتن شبکه پنج سیما می‌رود.

وی اضافه کرد: دکور این برنامه به گونه طراحی شده است که جایگاهی برای تقریبا صد نفر از تماشاچیان در نظر گرفته شده و دارای سه بخش برای انجام سه مرحله مسابقه است. در این بخش‌ها ترکیبی از دکور و نور و... استفاده شده است.

این تهیه‌کننده ادامه داد: شرکت‌کنندگان این مسابقه از طریق قبولی در آزمون ورودی مسابقه پذیرفته شده‌اند. بدین ترتیب که متقاضیان برای شرکت در مسابقه، ابتدای باید به سایت شبکه پنج مراجعه و وارد صفحه مسابقه "پنج ستاره" شوند که دو پنجره دارد؛ پنجره شرکت‌کنندگان و پنجره تماشاچیان. متقاضیان این بخش در صورت قبولی در آزمون ورودی و کسب امتیاز لازم به این مسابقه دعوت می‌شوند.

قنبری درباره سوالات این مسابقه نیز گفت: سوالات برنامه در حوزه اطلاعات عمومی طراحی شده است که شامل موضوعات فرهنگی، سیاسی، ورزش، علمی ، ادبی و ... می‌شود.

قنبری گفت: در هر قسمت از این مسابقه، ۲ شرکت‌کننده حضور دارد که  در سه مرحله با هم رقابت می‌کنند. در این قسمت هر شرکت‌کننده‌ای که ستاره بیشتر کسب کند، برنده مسابقه می‌شود. در مرحله اول از شرکت‌کنندگان 7 سوال، مرحله دوم 5 سوال و مرحله سوم 8 سوال مشترک پرسیده می‌شود.

تهیه‌کننده مسابقه "پنج ستاره" با اشاره به جوایز این مسابقه تاکید کرد: جوایز در نظر گرفته شده برای برندگان مسابقه، محصولات تولید کنندگان ایرانی است که تمام تلاش ما استفاده از کالای ایرانی و رونق تولیدات ملی است.

فصل جدید "پنج ستاره" با اجرای حمید گودرزی پنجشنبه و جمعه هر هفته ساعت 21 به مدت 50 دقیقه از شبکه پنج سیما پخش می‌شود.