به گزارش هنرآنلاین، محمد صالحیان تهیه‌کننده سریال "میان‌بر" به کارگردانی کارگردانی امیر فتوحی با بیان این که تصویربرداری این سریال تا پایان سال ادامه دارد، گفت: تولید این سریال همزمان با پخش آن از شبکه پنج ادامه دارد و تاکنون 12 قسمت آن تصویر برداری شده است.

صالحیان توضیح داد: "میان‌بر" یک مجموعه ۹۰ قسمتی است که در فاز نخست، ۳۰ قسمت از آن تولید و برای پخش از شبکه پنج سیما و شبکه تلویزیونی شما در نظر گرفته شده است.

وی ادامه داد: محور اصلی مجموعه "میان‌بر"، انتخاب صحیح در موضوعات مختلف و مراحل گوناگون زندگی از جمله انتخاب همسر، انتخاب شغل و ... است. موضوع این سریال در قالب داستان‌هایی که برای چند خانواده ساکن در یک آپارتمان رخ می‌دهد روایت خواهد شد.

صالحیان با اشاره بازیگران سریال طنز "میان‌بر" گفت: غلامرضا نیکخواه، کمند امیرسلیمانی، محمود جعفری، سیاوش چراغی‌پور، شهین تسلیمی، حمید نیک نبرد، آرش نوذری، اشکان اشتیاق، امیر نوری و مرضیه صدرایی بازیگران این مجموعه هستند.

صالحیان با اشاره به تیم نویسندگی سریال "میان‌بر" گفت: طراح سریال حمید برزگر است و نیما حسن‌نیا، پیمان جزینی، شاهرخ باقری نژاد، داریوش رعیت، داود روستا و سیاوش چراغی‌نیا تیم نویسندگان "میان‌بر" هستند.

صالحیان با اشاره تولید همزمان با پخش این سریال یادآور شد: یکی از امتیازات خوب این سریال است که همزمان با پخش و تولید از بازخورد نظرات مخاطبان پیرامون سریال مطلع می‌شویم که این موضوع برای تولید فصل های بعدی سریال بسیار مفید و تاثیر گذار است.

 سریال طنز "میان‌بر" کاری از صدا و سیمای مرکز البزر است که هر شب ساعت 23 ( شنبه تا چهارشنبه) از شبکه پنج سیما پخش می‌شود و تکرار آن 2:30 بامداد و 10:30 خواهد بود.