به گزارش هنرآنلاین، نمایشگاه منتخب آثار هفتمین دوره 10 روز با عکاسان ایران با حضور جمعی از مسئولان و عکاسان استان کرمان در موزه هنرهای صنعتی کرمان آغاز شد.

منتخبی از آثار دوره هفتم با عنوان "چهره ایران" شامل 114 اثر از انجمن عکاسان ایران، انجمن عکاسان انقلاب و دفاع مقدس، انجمن عکاسی میراث فرهنگی، انجمن عکاسان تبلیغاتی و صنعتی ایران، انجمن عکاسان خانه تئاتر ایران، انجمن عکاسان سینمای ایران و بخش دانشجویی شکل گرفته است که به مدت 10 روز در موزه هنرهای صنعتی کرمان نمایش داده می‌شود. انجمن عکاسان ایران هفتمین دوره 10 روز با عکاسان ایران را با همکاری اداره کل هنرهای تجسمی و موسسه توسعه هنرهای تجسمی در خانه هنرمندان ایران برگزار کرد.

حسن غفاری، خزانه‌دار انجمن عکاسان ایران که در افتتاحیه این نمایشگاه در موزه هنرهای معاصر کرمان حضور داشت، گفت: این نمایشگاه در راستای تفاهمی که انجمن عکاسان ایران با اداره کل هنرهای تجسمی برای برگزاری نمایشگاه 10 روز با عکاسان در استان‌ها داشت و به منظور توجه به ارتقای عکاسی در استان‌ها برگزار شد.

غفاری افزود: این نمایشگاه آغازی برای فعالیت‌های استانی انجمن عکاسان ایران است، البته پیش‌ازاین هم انجمن برنامه‌هایی در استان‌ها داشته است اما این نمایشگاه مقدمه‌ای برای حرکت جدی در استان‌هاست. یکی از اهداف انجمن عکاسان ایران برقراری ارتباط با عکاسان و اعضای شهرستان‌ها است. بر همین اساس همواره تلاش شده است تا امکانی برای نمایش آثار نمایشگاه‌های مختلف انجمن در شهرهای گوناگون ایجاد شود. در این نمایشگاه هم اعضای انجمن عکاسان ایران که اهل کرمان هستند، اعضای انجمن عکاسان کرمان و عکاسان استان حضور داشتند.