سرویس موسیقی هنرآنلاین: در سومین شب سی و پنجمین جشنواره موسیقی فجر، رضا بهرام خواننده پاپ شامگاه جمعه 25 بهمن‌ماه در دو سئانس در نمایشگاه بین‌المللی میلاد با هواداران خود دیدار کرد.

بهرام که مدت زیادی از شهرتش در بازار موسیقی نمی‌گذرد، در ابتدای این کنسرت قطعه "موبه‌مو" را اجرا کرد و پس از آن به ترتیب آهنگ‌های "آرامشی دارم"، "بیمار"، "آتش" و "گل عشق" را خواند.

او در ادامه همراه با نوازندگان خود بر روی صندلی نشسته و آهنگ‌ "از عشق بگو" را به‌صورت آنپلاگد اجرا کرد و بعد از هواداران خود خواست که نور گوشی‌های همراه خود را روشن کنند تا فضای زیبایی را در سالن به وجود بیاورند. دومین آهنگی که بهرام به‌صورت آنپلاگد اجرا کرد، قطعه "موبه‌مو" بود که این قطعه برای بار دوم در کنسرت امشب بهرام اجرا ‌شد.

یکی از حاشیه‌هایی که اخیراً برای بهرام به وجود آمد، شایعه پلی بک بودن اجراهای این خواننده بود که باعث شد او بار دیگر برای اثبات زنده بودن اجراهایش دست به خواندن بدون حضور نوازنده‌ها بزند. وقتی قطعه "موبه‌مو" به پایان رسید، بهرام بخش‌هایی از این قطعه را همراه با مخاطبان خود به‌صورت زنده اجرا کرد.

پس از اجرای این قطعات، بهرام از حضور مادرش در سالن کنسرت خبر داد و سپس با معرفی مادرش رو به او گفت: شاید الآن نباید می‌گفتم که تنها عشق زندگی من هستی.

بهرام پس از اجرای آهنگ "کجایی" از اجرای آهنگی خبر داد که خودش خیلی آن را دوست دارد و در این لحظه قطعه "هیچ" که یکی از احساسی‌ترین آهنگ‌های اوست، اجرا شد.

"کاش"، "لطف"، "دل" و "لعنت" دیگر آهنگ‌هایی بودند که بهرام تا لحظات پایانی کنسرت اجرا کرد. درنهایت او برای اجرای قطعه آخر از تماشاگران حاضر در سالن نظرخواهی کرد که نتیجه این نظرخواهی منجر به اجرای دوباره آهنگ‌های "گل عشق" و "کاش" شد.

در لحظاتی از این کنسرت، بهرام به محمدحسین توتونچیان تهیه‌کننده اشاره کرد و گفت او در این مسیر خیلی کمکش کرده است.

علی‌اصغر مونسان معاون ریاست جمهوری و وزیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و بهمن حسین‌زاده مدیرعامل نمایشگاه‌های بین‌المللی ایران از مهمانان ویژه این کنسرت بودند.

نوازندگانی که رضا بهرام را در این کنسرت همراهی می‌کردند، محمد شعبانی (درامز)، مجید پروریان (گیتار باس)، مصطفی شعبانی (ساکسیفون)، امید عسگری (گیتار)، مازیار احمدپور (گیتار الکتریک) و احساس یزدانی (کیبورد) سعید جامع (درامز) بودند.

سی و پنجمین جشنواره موسیقی فجر از 23 بهمن تا پنجشنبه اول اسفند در شش سالن وحدت، رودکی، نیاوران، سوره، برج آزادی و میلاد نمایشگاه برگزار می‌شود. در این مدت 82 گروه در بخش‌های موسیقی دستگاهی، نواحی، کلاسیک، بین‌الملل، ارکسترال، پاپ، تلفیقی، بانوان، ‌کودک و نوجوان با 92 اجرا روی صحنه می‌روند.