سرویس سینمایی هنرآنلاین: رضا رویگری بازیگر کهنه‌کار سینما، تئاتر و تلویزیون که مدتی است به دلیل بیماری از عرصه بازیگری دور مانده است، درباره سریال‌سازی این روزهای تلویزیون و شبکه نمایش خانگی و همچنین حضور بازیگران در این آثار بیان کرد: این که سالانه کلی سریال چه در تلویزیون و چه در شبکه خانگی تولید می‌شود ولی فقط بعضی از این سریال‌ها مورد توجه قرار می‌گیرد، به دلیل آن است که تیم بازیگری را محکم نچیده‌اند.

او در ادامه با اشاره به سریال "دل" به کارگردانی منوچهر هادی که این روزها در شبکه نمایش خانگی پخش می‌شود، گفت: این سریال یک گام مهم برداشته و آن هم استفاده از ترکیب بازیگران جوان با بازیگران کارکشته است. هم حامد بهداد و ساره بیات و یکتا ناصر را می‌بینیم و هم سعید راد و بیژن امکانیان و نسرین مقانلو.

رویگری افزود: طبیعی است که این حضور بازیگران شناخته‌شده و کاربلد در سریال "دل" باعث شده بیننده تمایل به دیدن سریال داشته باشد و این نقطه افتراق این سریال با سریال‌هایی است که بازیگرانی می‌آورند که نه تجربه دارند و نه ملت آن‌ها را می‌شناسند.

بازیگر "اجاره‌نشین‌ها" و "عقاب‌ها" تأکید کرد: زمانی که جوان‌تر بودیم همواره دوست داشتیم کنار پیشکسوتان قرار گیریم تا هم بیاموزیم و هم به‌واسطه آن‌ها کلیت کار ارتقا یابد، اما این سال‌ها جوانان کمتر دوست دارند یاد بگیرند و می‌خواهند یک‌شبه ره صدساله بروند.

رویگری خاطرنشان ساخت: من در "اجاره‌نشین‌ها" با امثال عزت‌الله انتظامی، حسین سرشار و فردوس کاویانی کار کردم که هر کدام یک استاد بودند و البته کار داریوش مهرجویی در استفاده از همه این‌ها کنار هم واقعاً دشوار بود. الان هم یقیناً منوچهر هادی در استفاده هم‌زمان از بازیگران جوان و پیشکسوت کار سختی داشته است.

این بازیگر گفت: هادی کوشیده برای همه بازیگران نقشی درخور آن‌ها بنویسد و کاری کند که همه به یک اندازه دیده شوند و این‌طور نباشد که بازیگران حس کنند فقط آمده‌اند که در کادر باشند. استفاده از بازیگران با حفظشان آن‌ها یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های سریال "دل" است.