سرویس تئاتر هنرآنلاین، نمایش "مجردها" نوشته دیوید فوئنکینو با ترجمه ساناز فلاحفرد و کارگردانی هومن شهابی از 10 بهمنماه ساعت 21:30 در سالن صنوبر پردیس تئاتر شهرزاد با بازی مهدی کمیلی و آذین فهیمی اجرا می‌شود. هومن شهابی با تولید نمایش "مجردها" نخستین تجربه کارگردانی در فضای حرفه‌ای تئاتر را پشت سر می‌گذارند. او پیش از این به عنوان فیلمنامه‌نویس و فیلمساز آثار کوتاهی چون "پرسه" و "فقط همین یک بار" را ساخته است.

هومن شهابی در گفت‌وگو با خبرنگار هنرآنلاین درباره جذابیت‌های انتخاب نمایشنامه "مجردها" و اجرای آن گفت: چندی پیش این نمایشنامه را خوانده بودم و از آنجا که این اثر نمایشی فضایی ساده و طنز داشت، همچنین اثری امروزی بود و من نیز فرصت کوتاهی تا اجرا داشتم، علاقمند شدم آن را به صحنه بیاورم.

او درباره موضوع و مضمون این نمایش عنوان کرد: این اثر نمایشی درباره ارتباط‌هایی است که در زندگی ما شکل می‌گیرد و بسیار ساده از بین می‌رود.

او با بیان اینکه تمرینات این نمایش حدود 3 هفته به طول انجامید، درباره سبک و فضای اجرایی این نمایش یادآور شد: فضای اجرایی نمایش "مجردها" کاملاً رئال است. اتفاقات این نمایش به سال 1980  در بدو پیدایش اینترنت و زمانی‌که مردم به تازگی با این تکنولوژی آشنا می‌شوند، باز می‌گردد.

این کارگردان جوان درباره میزان وفاداری‌اش در اجرا به نمایشنامه اصلی اظهار کرد: از آنجا که ترجمه خوبی از این نمایشنامه شده بود، در اجرا به نمایشنامه اصلی بسیار وفادار بودم و تنها یک سری از کلمات تغییر پیدا کرد.

او درباره طراحی صحنه و موسیقی‌های این نمایش تصریح کرد: طراحی صحنه کمی فضای رئال دارد و در نظر داشتیم تا به فضای سورئال نزدیک شویم. موسیقی‌های نمایش "مجردها" نیز انتخابی است.

دیگر عوامل این نمایش عبارتند از: تهیه‌کننده: رامبد شهابی، مجری طرح: ایمان یزدی، طراح صحنه: پوریا اخوان، طراح لباس: مهرناز عباسی، طراح گریم: سارا ولیزاده، طراح نور: محمدرضا رحمتی، ساخت دکور: احمد ابوالحسنی، طراح گرافیک: متین خیبلی، عکس و ساخت تیزر: مهران بی‌پروا، مدیر تبلیغات: مریم شریعتى، رسانه و تبلیغات مجازی:  گروه هنرى پژواک (مریم شریعتی و فرنیک بوذری)، دستیار کارگردان: علیرضا ملک محمودی، منشی صحنه: مهشید سلطانی، دستیاران صحنه: عطیه افخمی و شقایق رازانی و دستیار گریم: مهسا حاج محمدی.

علاقمندان به تماشای این نمایش می‌توانند بلیت آن را از سایت ایران نمایش تهیه کنند.