سرویس سینمایی هنرآنلاین: فیلم‌های سینمایی "نرگس مست" به کارگردانی جلال الدین دری، "بی‌وزنی" به کارگردانی مهدی فرد قادری، "یادم تورو فراموش" علی عطشانی و "پالتو شتری" به کارگردانی مهدی علی میرزایی ، چهار فیلمی هستند که از امروز روی پرده می‌روند.

"نرگس مست" به نویسندگی و کارگردانی جلال‌الدین دری و تهیه کنندگی عبدالله اسفندیاری، داستانی از زندگی چهار شاعر و تصنیف‌ساز معاصر را همراه با تاریخچه موسیقی ایرانی در قالبی عاشقانه و شاعرانه به تصویر می‌کشد. سعید پورصمیمی، میترا حجار، مهدی پاکدل، هومن برق‌نورد، سیامک صفری، امیرحسین مدرس، متین ستوده، نگار عابدی، بهنام قربانی، مژگان اخلاقی، هستی فرحی و مهدی فرجوند بازیگران این فیلم سینمایی هستند که پس از گذشت سه سال بالاخره از امروز در گروه سینمایی فرهنگ به روی پرده می‌رود.

"بی‌وزنی" به نویسندگی و کارگردانی مهدی فرد قادری و تهیه کنندگی مرتضی شایسته در گروه ایران به روی پرده خواهد رفت. "بی وزنی" فیلمی اجتماعی است با قصه‌ای زنانه که تمام ماجراهای آن در یک شب عروسی اتفاق می‌افتد. امیرعلی دانایی، بهاره کیان افشار، نسیم ادبی، یاسر جعفری، جلال فاطمی، سپیده مرادپور و تینا پاکروان بازیگران این فیلم هستند.

اما فیلم "پالتو شتری"  به کارگردانی و نویسندگی مهدی علی میرزایی و تهیه‌کنندگی مجید شیخ انصاری که در سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر حضور داشت از امروز در گروه سینمایی باغ کتاب به روی پرده می‌رود. این فیلم درباره یک دانشجوی فلسفه است که یک پالتو از پدرش به ارث برده که با پوشیدنش افکار وسوسه‌آمیز و موذیانه به سراغش می‌آید. سام درخشانی، بانیپال شومون، بهاره کیان افشار، لیندا کیانی، شاهرخ فروتنیان، افسانه چهره آزاده، پریوش نظریه، علیرضا مهران، طوفان مهردادیان، رضا شیخ انصاری، بازیگران این فیلم هستند.

درنهایت فیلم سینمایی "یادم تو رو فراموش"  به تهیه‌کنندگی و کارگردانی علی عطشانی نیز پس از کش و قوس‌های فراوان درگروه زندگی اکران خواهد شد. این فیلم که روایتی است از یک داستان واقعی درباره "دامون مربی برکنار شده یکی از باشگاه‌های پرطرفدار فوتبال است که با دختری که سال‌ها پیش با او ارتباط داشته است، روبه‌رو می‌شود." در این فیلم بازیگرانی چون حسین یاری، آزاده مهدی‌زاده، میترا حجار، ماه‌چهره خلیلی، مازیار فلاحی، خشایار راد و بیتا عطشانی به ایفای نقش پرداخته‌اند.