سرویس مد و لباس هنرآنلاین: سومین مجلد ملی مد و لباس ایران در 360 صفحه به همت یوسف خزائی مدیرعامل مؤسسه فرهنگی هنری مد و لباس "ققنوس" در پنج هزار نسخه چاپ و منتشر شده است.

این کتاب با شعاری از "خانه پیراهن ایرانیان" روی جلد آغاز می‌شود: "هیچ خانه‌ای بهتر از ایران نمی‌شود... هر روز که می‌تابد آفتاب خلاقیت و تلاش در راه حفظ مشتری برای خانه پیراهن ایرانیان تابنده‌تر است. جلب احترام و اعتماد جامعه ایرانی از طریق پاسخگویی به انواع نیازهای پوشاک در بازار جهانی به‌عنوان نماینده‌ای شایسته برای صنعت پوشاک ایران، مهم‌ترین رویکرد ما در تولید یک محصول ناب، تولید ایران است که توانایی رقابت با برترین برند‌های مطرح جهان را دارد.

تمامی صفحات این مجلد به معرفی برندهای مد و لباس در ایران پرداخته و از نساجی و کیف و کفش گرفته تا طراحان و مزون داران، فرصت یافته‌اند تا بخشی از محصولات و رویکردهای خود را در این عرصه به سمع و نظر مخاطبان برسانند.

این کتاب دارای چندین بخش است؛ مقدمه، بخش پلاتینیوم، بخش طلایی، بخش نقره‌ای، بخش دیباچه، بخش برنزی، بخش گالری و بخش کالکشن.

یوسف خزائی مدیرعامل مؤسسه هنری مد و لباس "ققنوس" در بخش‌هایی از مقدمه این کتاب آورده است: "سومین کتاب ملی مد و لباس ایران" با مشارکت گروهی از پیشکسوتان و آرتیست‌های فعال صنعت مد ایران و با همکاری سازمان‌ها، نهادها، اتحادیه‌ها و اصناف مرتبط با این حوزه به‌منظور معرفی توانمندی‌های مد و باهدف ایجاد مرجعی قابل استناد جهت علاقه‌مندان به این هنر و صنعت در سه بخش اصلی طراحی، تولید، مصرف و صنایع جانبی مرتبط با مد با رویکرد ترویجی اطلاع‌رسانی ملی، حفظ و تقویت فرهنگ و هویت ایرانی اسلامی، هدایت بازار تولید و عرضه محصولات مرتبط با مد بر اساس طرح‌ها و الگوهای داخلی در قالب رونق تولید ملی در جهت ترغیب عموم مردم به استفاده از محصولات ساخت ایران توسط مؤسسه فرهنگی مد و لباس ققنوس چاپ می‌شود."

قیمت سومین کتاب ملی مد و لباس ایران که در قطع رحلی به چاپ رسیده، دو میلیون و 450 هزار ریال است.

در ادامه تصاویری از آئین رونمایی سومین کتاب ملی مد و لباس ایران که دوم بهمن‌ماه در تالار وحدت برگزار شد، منتشر می‌شود: