سرویس فرهنگ و ادبیات هنرآنلاین: محمد آشور شاعر، با این توضیح که مجموعه شعر "نت‌ها به ریل" پس از 6 سال تجدید می‌شود، گفت: این اثر نخستین بار در سال 1392 از سوی انتشارات داستان‌سرا نشر یافت و چاپ دوم آن در 104 صفحه توسط نشر هشت منتشر می‌شود.

او با بیان این‌که کتاب حاوی 44 شعر در قالب سپید است، ادامه داد: اشعار مضامین عاشقانه و اجتماعی دارند و بیشتر به فرم‌های مختلف روایت پرداخته شده است.

عاشور که سه مجموعه شعر آماده چاپ دارد، افزود: شرایط به گونه‌ای نیست که این کتاب‌ها را به انتشارات بسپارم و در حال حاضر دست نگه داشته‌ام ببینم شرایط چطور می‌شود تا سال آینده برای نشر آن اقدام کنم.

او توضیح داد: یک مجموعه حاوی شعرهای کوتاهی است که از اوایل دوره شاعری تا به الان سروده شده ولی چون به سبک و سیاق آثاری که از من منتشر شده نبود و برای این‌که شعرها از یک دستی خارج نشود آن‌ها را منتشر نکردم اما الان به تعدادی رسیده که در قالب کتابی مستقل به چاپ برسد.

"این همه ردپای تو تا کجاست که می‌رود"، "خیس حرف‌های دوباره‌ام"، "من اینم از خودم-درست شنیدی-" و "یک سیب در سه دیس" از جمله کتاب‌های این شاعر و منتقد است.