سرویس سینمایی هنرآنلاین: فرید ادهمی بازیگر فیلم سینمایی "زغال" به کارگردانی اسماعیل منصف که این روزها در گروه هنر و تجربه در حال اکران است، در گفت‌وگو با خبرنگار هنرآنلاین درباره حضور در این فیلم گفت: همکاری با اسماعیل منصف برای من تجربه بزرگی بود، چرا که او به‌عنوان یک کارگردان به‌خوبی می‌داند چگونه بازیگران را هدایت کند و به یک پختگی کامل در کارگردانی رسیده است.

ادهمی ادامه داد: اسماعیل منصف بازیگر را به هدف اصلی خود می‌رساند و به‌خوبی می‌داند چه نقشی را به کدام بازیگر بسپارد. زمانی که فیلمنامه را خواندم شوکه شدم، زیرا صحنه‌ها و چیدمان، درست و زیبا بود و همانجا گفتم که فیلمنامه آن‌قدر خوب است که حرفی برای گفتن نمی‌ماند.

بازیگر فیلم "زغال" تأکید کرد: ویژگی مهم دیگر این بود که فیلم همانند فیلمنامه ساخته شد. خیلی کم پیش می‌آید که بین این دو تعادل برقرار شود. همچنین درام‌ لحظه‌ای درست کنار هم چیده شده است که قدرت نویسنده را نشان می‌دهد. مشکل اساسی بیشتر نویسنده‌ها این است که درام را به‌درستی نمی‌شناسند ولی در فیلمنامه "زغال" درستی این موضوع مهم به‌خوبی حس می‌شود. درمجموع، "زغال" فیلمی صاف و ساده است و به همین دلیل تأثیرگذاری زیادی بر مخاطبان دارد.