به گزارش هنرآنلاین، پس از اجراهای موفق و پرمخاطب تئاتر "کالیگولا" در سال‌های ۸۸ و ۹۴ این نمایشنامه‌ معروف از آلبر کامو به کارگردانی همایون غنی زاده برای سومین بار روی صحنه‌ تالار وحدت خواهد رفت.

"کالیگولا" اولین تئاتری بود که توانست میلیاردی شود و پس از آن در سال ۹۵ تئاتر "می‌سی‌سی‌پی نشسته می‌میرد" رکورد این استقبال را از آن خود کرد.

لازم به ذکر است کالیگولای همایون غنی‌زاده به یکی از آثار پرطرفدار و آشنای تماشاگران تئاتر ایران تبدیل شده که همیشه درخواست‌های بسیاری برای اجرای مجدد آن وجود داشته است.

صابر ابر، پانته‌آ پناهی‌ها و بابک حمیدیان تمرین‌های خود را برای نقش‌آفرینی‌ آغاز کرده‌اند.

قابل توجه است که همایون غنی‌زاده در سال گذشته با فیلم "مسخره باز" مورد استقبال و دقت مخاطبان و منتقدان سینمای ایران قرار گرفت.

هم‌چنین "مسخره باز" در حضور بین‌المللی خود توانست

جایزه جشنواره جهانی ورشو ۲۰۱۹ را نیز به‌دست آورد.

پنجشنبه‌ گذشته نیز، جایزه‌ بهترین خلاقیت و استعداد درخشان در شب منتقدان و نویسندگان سینمایی به همایون غنی‌زاده برای فیلم مسخره باز تعلق گرفت.

کالیگولا از اردیبهشت سال ۹۹ اجراهای خود را در تالار وحدت آغاز خواهد کرد.

 

کمدی "عجیب‌السلطنه" به سنگلج می‌رود

نمایش کمدی "عجیب‌السلطنه" به کارگردانی بهنود محمدی‌پور در تماشاخانه سنگلج روی صحنه می‌رود.

کمدی "عجیب‌السلطنه" که بر اساس متنی از مرحوم علی بهروزنسب است، بهمن و اسفند به کارگردانی بهنود محمدی‌پور در تماشاخانه سنگلج اجرا می‌شود.

فهیمه معین، مهیار احمدی، علی امیرخلیل، پدرام محمدی، یاسمن حسینی، سوزان صفانیا، مجید اقبالی، غزل میرزایی و امیر رییسیان بازیگران این نمایش هستند.

همچنین سایر عوامل "عجیب‌السلطنه" عبارتند از: نوازندگان: احسان سامانی‌منش و رامین عبدالهی، طراح صحنه و نور: علی ساسانی‌نژاد، طراح لباس: الهام میرباقری، طراح گریم: مرمر معتمدی‌دانا، علیرضا غدیری، مجری گریم: مصطفی کزازی، مشاور امور رسانه و تبلیغات مجازی: سبا حیدرخانی، طراح پوستر و بروشور: سهیل درویش‌پرور، یاسمن حسینی، ساخت تیزر: سهیل درویش‌پرور و عکاس: مریم یونسی.

کمدی "عجیب‌السلطنه" بهمن و اسفند ۹۸ ساعت ۱۹در تماشاخانه سنگلج روی صحنه می‌رود.