به گزارش هنرآنلاین، رامین مهدی‌نژاد از هنرمندان نقاش و از اعضای هیات مدیره انجمن نقاشان ایران که سابقه تدریس در دانشکده هنر و معماری را نیز داشت؛ امروز ۱۰ بهمن‌ماه پس از سال‌ها تحمل بیماری درگذشت.

مهدی‌نژاد متولد سال 1349 در تبریز بود این هنرمند تحصیلات خود را تا مقطع کارشناسی ارشد در دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکز گذارند. او علاوه بر نمایشگاه‌ها و آثار هنری مختلفی که خلق کرد؛ دبیری کمیته هنر همایش بین‌المللی بزرگداشت حکیم ابوالقاسم فردوسی، داوری جشنواره هنر و ادبیات دینی و پژوهشی دانشگاه‌های سراسر کشور و معاون گروه نقاشی دانشکده هنر و معماری را نیز عهده‌دار بوده است.

انجمن هنرمندان نقاش ایران با اعلام این خبر، نوشت: "بسیار متاسف و متأثریم که اعلام نماییم در نهایت ناباوری، هنرمند گرامی، عضو هیئت مدیره و عضو افتخاری انجمن هنرمندان نقاش ایران، جناب آقای رامین مهدی‌نژاد رخت از این جهان بربست و به دیار باقی شتافت. فقدان این هنرمند، دوست، همکار  و یار همیشه همراه‌مان را به تمامی هنرمندان کشور، جامعه دانشگاهیان، هنرمندان نقاش، اعضای محترم انجمن هنرمندان نقاش ایران و خانوادهه محترم‌شان تسلیت عرض می‌کنیم. یاد او، آثار او و ثمرات وجودش تا همیشه باقی است.

همچنین انجمن هنرمندان نقاش ایران اعلام کرد: مراسم ختم مرحوم رامین مهدی‌نژاد، روز یکشنبه سیزدهم بهمن‌ماه در شهر تبریز، خیابان ولیعصر، خیابان فروغی، مسجد جواد الائمه از ساعت سه و نیم تا پنج و نیم بعد از ظهر برگزار خواهد شد.