سرویس فرهنگ و ادبیات هنرآنلاین: لیلا رعیت نویسنده کتاب، با این توضیح که "آذرخش" رمانی عاشقانه است که در دل آن مضامین روان‌شناسانه نهفته، به هنرآنلاین گفت: این رمان کمک خوبی است برای افرادی که وابستگی عاطفی شدید دارند یا در نیمه راه مسیر عاطفی خود هستند.

او با بیان این‌که رمان "آذرخش" دربردارنده دو ماجرای عاشقانه است، ادامه داد: نخست داستان ساراست که در آموزشگاه زبان رخ می‌دهد که بخش مهمی از کتاب را دربرمی‌گیرد. اما داستان عاشقانه دوم مربوط به دایی است. ماجرایی بسیار تلخ و گزنده که دو دهه پیش اتفاق افتاده و عمری زجر و عذاب آن بر زندگی دایی و حتی سارا سایه افکنده.

رعیت درباره محتوای کتاب، اظهار داشت: داستان راجع به زندگی دختری است به نام سارا آذرخش. سارا در سن چهارسالگی پدر و مادر خود را در تصادف از دست داده و از آن به بعد نزد خانواده مادری بزرگ می‌شود. این اتفاق شکافی سنگین بین خانواده پدری و مادری می‌اندازد. چندی بعد دایی سارا، بهرام رستگار خانه‌ای مستقل می‌گیرد و سارا را به همراه خود در آن خانه بزرگ می‌کند. سارا تحت جدیت‌ها و محبت‌های دایی که اکنون نقش یک پدر مجرد را دارد بزرگ می‌شود. این نوع زندگی بین این دو نفر نوعی از وابستگی را ایجاد می‌کند. دایی به سارا اجازه دیدار با خانواده پدری را نمی‌دهد در حالی که سارا اصرار به این دیدار دارد و مخفیانه دست به انجام این کار می‌زند.

کتاب "آذرخش" نوشته لیلا رعیت با قیمت 59 هزار و نهصد تومان توسط انتشارات نسل نواندیش منتشر شده است.

aaaa (1)