به گزارش هنرآنلاین به نقل از روابط‌عمومی موسسه هنر فردا؛ یکصد و هشتاد و هفتمین جلسه از سلسله نشست‌های صبح پنجشنبه مجله بخارا به دیدار و گفتگو با دکتر مهرداد ملکزاده اختصاص دارد.

دکتر  ملکزاده مدیر امور پژوهشی پژوهشگاه میراث فرهنگی و گردشگری، استادیار پژوهشی پژوهشکده باستان‌شناسی، عضو و دبیر "کارگروه تخصصی واژه‌گزینی باستان‌شناسی فرهنگستان زبان و ادب فارسی" است؛ او اکنون عضو هیئت مدیره "انجمن علمی باستان‌شناسی ایران" و عضو "جامعه باستان‌شناسی ایران" و "انجمن ایرانی تاریخ" و "انجمن زبان‌شناسی ایران" است.

بیش از ۵۰ فصل کار پژوهشی میدانی باستان‌شناختی در کارنامه او دیده می‌شود؛ از جمله عضویت در کاوش‌های کوه خواجه زابل، جزیره کیش، چهرآباد زنجان، هگمتانه همدان، سُرخ‌دُم لکی، زیویۀ سقز، قلی‌درویش جمکران، پردیس قرچک؛ نیز معاونت کاوش‌های هگمتانه و... .

در این نشست ملکزاده از مادها و جایگاه آنان در تاریخ و فرهنگ ایران و سرزمین‌های همسایه سخن خواهد گفت و به پرسش‌های حضار پاسخ خواهد داد.

این برنامه روز پنجشنبه دهم بهمن ماه ساعت 9 صبح در موسسه هنر فردا به نشانی: اتوبان حقانی، نرسیده به چهارراه جهان کودک، نبش دیدار شمالی، پلاک ۲۷ برگزار می‌شود.