به گزارش هنرآنلاین، این نمایشگاه با 34 نسخه اسناد موضوعی مرتبط با تاریخچه ایام فاطمیه در دوره‌های مختلف مشتمل بر تعداد 7 تابلو وقف نامه، تصویر 12روزنامه ، 3تابلو کتاب معتبر، 12مدرک و سند با اطلاع‌رسانی عزاداری و تعطیلی رسمی به منظور مراسم عزاداری شهادت حضرت زهرا (س) تا 8 بهمن‌ماه در معرض دید عموم قرار می‌گیرد.

اسناد ذکر شده از افرادی مانند ملک مزروعی، سیدمحمد رئیس التجار، غلامحسین خان سردار مجلل، محمدمهدی دماوندی حاجی ابوالحسن، یوسف زنجانی، علی‌اکبر عبدالوهاب به نمایش درمی‌آید.

 قدیمی‌ترین سند مرتبط به امام صادق(ع) از اسناد قدیمی این نمایشگاه است . آنچه از بازدید و مطالعه این اسناد تاریخی برمی‌آید این است که بزرگان دینی همچون امام صادق(ع) و مشاهیری چون جابربن حیان شیمی‌دان، شیخ مفید، ناصرالدین‌شاه قاجار، واعظ بلخی( از علمای قرن هفتم سنی مذهب) مراسم عزاداری حضرت فاطمه (س) را برگزار می‌کردند.

گفتنی است این نمایشگاه با مشارکت موسسه یاوران اندیشه فاطمی، هیئت انصار فاطمه، هیئت ائمه اطهار، شهرداری منطقه8 و فرهنگ‌سرای گلستان برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان می‌توانند تا 8 بهمن ساعت 10تا 20 با مراجعه به فرهنگ‌سرای گلستان به نشانی نارمک، میدان هلال‌احمر، خیابان گلستان، جنب بوستان فدک نگارخانه فرهنگ‌سرای گلستان از این نمایشگاه دید نمایند.