به گزارش هنرآنلاین، فرزاد بختیاری خواننده موسیقی پاپ پس از انتشار تمام قطعات نخستین آلبوم رسمی‌اش با نام "صد و چند سالگی" به‌صورت تک‌آهنگ در چند ماه گذشته، تازه‌ترین تک‌آهنگ خود را به انتشار رساند.

قطعه "خونه خراب" با آهنگسازی و ترانه امید ساربانی توسط معین ادیم تنظیم و میکس و مستر شده است.

بختیاری درباره جدیدترین اثر خود توضیح داد: با توجه به مشغله کاری‌ام در زمینه وکالت، تمام سعی و تلاشم را کرده‌ام که تاکنون قطعات قابل دفاعی را در عرصه موسیقی به انتشار برسانم و این اثر نیز جزو قطعاتی‌ است که به‌صورت تک آهنگ در همکاری با امید ساربانی و معین ادیم تولید و منتشر شده است و همانند دیگر کارهای من فضایی احساسی دارد.

وی همچنین در مورد تهیه و تولید دیگر آثار خود بیان کرد: در ادامه روند فعالیتم در عرصه موسیقی، تک‌آهنگی را در همکاری با حامد برادران و محسن شیرالی تولید کرده‌ایم که به‌زودی پس از اخذ مجوز رسمی منتشر خواهد شد.

بختیاری که از شاگردان اکبر گلپایگانی و علیرضا افتخاری است، از سال 1395 به‌صورت حرفه‌ای پا به عرصه موسیقی گذاشت. قطعات "همه دنیام"، "رؤیای همیشه"، "صد و چند سالگی"، "شیدایی"، "آلوده" و "اشتباه ابدی" تاکنون از این خواننده در همکاری با هنرمندان شناخته‌شده عرصه موسیقی همچون محسن شیرالی، امیر یار، میلاد بابایی، هومن نامداری، محمد فلاحی، حسین قربانپور، انوشیروان تقوی، سعید هاشمی و میلاد جوزی منتشر شده است.