سرویس موسیقی هنرآنلاین: ابراهیم اثباتی آهنگساز و سرپرست گروه وصل یار درباره تازه‌ترین فعالیت‌های خود به هنرآنلاین توضیح داد: در حال کار روی موسیقی متن اجرای جدید نمایشنامه "هتلی‌ها" نوشته ساناز بیان هستیم. این کار اولین بار در 1394 در ایرانشهر روی صحنه رفت و اکنون قرار است از 20 بهمن تا 20 اسفند مجدداً در ایرانشهر اجرا شود.

اثباتی گفت: "هتلی‌ها" به کارگردانی حمیدرضا آذرنگ بر اساس اتفاقاتی واقعی نوشته شده و داستان زندگی دختری است که در کنار هتلی در سیدخندان زندگی می‌کرد. نسیم ادبی، حمیدرضا آذرنگ، کمند امیرسلیمانی، مونا فرجاد بازیگران این نمایش هستند.

او درباره موسیقی این نمایش توضیح داد: موسیقی کار بر مبنای فضای نمایش که یک نقد اجتماعی است شکل گرفته است. موسیقی شکل درام دارد و کاملاً نوستالژیک و یادآور گذشته‌ها است. در این پروژه از یک ‌ساز استفاده می‌شود، اما در برخی موقعیت‌ها چند ساز دیگر اضافه خواهد شد.

اثباتی با اشاره به دیگر کارهای خود گفت: همچنین مشغول کار روی یک پروژه نمایشی دیگر با یک گروه آلمانی هستم که قرار است اردیبهشت سال آینده در این کشور روی صحنه برود. به غیر از من، تمام اعضای تیم تولید این پروژه که نمایشنامه‌ای متفاوت است، آلمانی هستند. در کنار من یک آهنگساز آلمانی‌تبار نیز حضور دارد و به طور مشترک این پروژه را انجام خواهیم داد.

این آهنگساز اضافه کرد: علاوه بر این مشغول آماده‌سازی گروه وصل یار برای برگزاری کنسرت هستیم. اگر همه چیز درست و طبق برنامه پیش برود اسفندماه به صحنه می‌رویم، در غیر این صورت اجرای ما به بعد از نوروز 99 در تالار وحدت موکول می‌شود.

سرپرست گروه وصل یار که در سال 1380 تشکیل شد، ادامه داد: سبک گروه ما به شکل تلفیقی و فیوژه تغییر کرده است. گروه این روزها در حال ساخت کلیپی از اشعار مولانا است که به‌زودی در فضای مجازی منتشر خواهد شد.

اثباتی که مدتی با بیماری سرطان دست‌و‌پنجه نرم می‌کرد، در پایان درباره وضعیت سلامتی خود، گفت: خدا را شاکرم که طبق گفته پزشکان وضعیت سلامتی‌ام به حالت عادی بازگشته است و فعلاً مشکلی نیست.