سرویس استان‌های هنرآنلاین: در این نشست صابر سهرابی گفت: پیروان ادیان توحیدی که در گوشه گوشه ایران زندگی می‌کنند، همچنان که به قواعد و اصول دین خود پایبندند، به قوانین کشور هم پایبند هستند و همیشه در راه پیشرفت و سربلندی ایران در کنار همه ما گام برداشته‌اند.

سهرابی ادامه داد: شهدای ادیان توحیدی هم برای همین خاک و در راه مام میهن جان خود را فدا کردند و همزمان با دهه مبارک فجر، گل‌باران قبور این شهدا نیز با حضور مردم و مسئولان انجام خواهد شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس افزود: هدف ما وحدت و یکپارچگی همه مردم اعم از شیعه، سنی و پیروان ادیان توحیدی است و همگی برای سربلندی و پیروزی ایران عزیز در تلاشند. از این روی برنامه‌های دهه فجر همچون سال‌های پیش، به صورت مردمی برگزار خواهد شد و برادران اهل سنت و پیروان سایر ادیان توحیدی نیز برنامه‌های ویژه خود را برگزار خواهند کرد.

دبیر شورای فرهنگ عمومی فارس بیان داشت: در راستای حمایت و پشتیبانی بیشتر از برنامه‌های فرهنگی و هنری پیروان ادیان توحیدی، دبیرخانه‌ای در شیراز راه‌اندازی خواهد شد تا برنامه‌های فرهنگی و هنری پیروان ادیان توحیدی رونق بیشتری گیرد.

الهه بهرامی