سرویس تجسمی هنرآنلاین: مجموعه‌ای از آثار بهمن جلالی هم‌زمان با هفتاد و پنجمین زادروز این هنرمند در گالری راه ابریشم به نمایش درمی‌آید. بهمن جلالی که تحصیلات خود را ابتدا در رشته اقتصاد و علوم سیاسی در دانشگاه ملی تهران انجام داد، در ادامه به سمت عکاسی گرایش پیدا کرد و در مدرسه عکاسی جان ویکرز آموزش عکاسی دید و عضو انجمن سلطنتی عکاسی در لندن شد.

جلالی از سال ۱۳۵۱ به عنوان عکاس کارش را در مجله تماشا آغاز کرد و به آموزش عکاسی در دانشگاه‌های مختلف پرداخت. او همچنین به عنوان عکاس مستند به سراسر ایران سفر کرد و فعالیت زیادی در عکاسی از جبهه جنگ ایران و عراق داشت که حاصل آن در چند کتاب به چاپ رسید.

 او با همکاری همسرش رعنا جوادی از بنیان‌گذاران اولین موزه عکاسی ایران با عنوان "عکسخانه شهر" بود و پس از آن مجله عکاسی "عکسنامه" را منتشر کرد. عکس‌های او در کلکسیون موزه‌های بسیاری نگهداری می‌شود. فعالیت‌های او در خارج از ایران نیز مورد توجه قرار می‌گرفت و نمایشگاه مروری بر آثارش در بنیاد آنتونی تاپییس در سال 1386 و دریافت جایزه بین‌المللی عکاسی اسپکتروم 2011 از سوی بنیاد نیدرزاکسن در شهر هانور، نمونه‌ای از دستاوردهای او بود.

نمایشگاه پیش رو برگزیده‌ای از نمایشگاه‌های بهمن جلالی است که از سال 1380 تا زمان فوتش در سال 1388 در گالری راه ابریشم برگزار کرد.

این نمایشگاه جمعه ۴ بهمن‌ماه افتتاح شده و تا ۲۷ بهمن ادامه دارد. علاقه‌مندان می‌توانند به نشانی تهران، بلوار کشاورز، بین خیابان وصال و قدس، شماره ۲۱۰، ساختمان تکنو آجر، گالری راه ابریشم مراجعه کنند.