سرویس تجسمی هنرآنلاین: رضا بانگیز، هنرمند نقاش در گفت و گو با هنرآنلاین درباره نمایشگاه عکس مهدی شادی‌زاده با عنوان "برکه‌ها" گفت: نمایشگاه عکس "برکه‌ها" من را غافلگیر کرد؛ زیرا تمامی عکس‌ها دلنشین و زیبا بود. نقطه قوت نمایشگاه این بود که عکاس خیلی دقیق به سوژه مورد نظر خود توجه کرده بود و تمامی زوایا را نشان داده بود.

بانگیز در ادامه بیان کرد: به نظرم عکس‌ها واقعا عالی بود و اندازه‌ها دقیق و مناسب انتخاب شده بود. زمانیکه عکس‌های "برکه‌ها" را می‌بینیم حس و حال خوبی به مخاطب منتقل می‌شود و انگار واقعا در کنار آن هستیم، زیرا حتی موج‌های ریز درون برکه و درخت‌هایی که در کناره‌های عکس وجود دارد را به وضوح می‌بینیم.

این هنرمند با اشاره به اینکه طبیعت منبع الهام، شگفتی و زیبایی است، افزود: مهدی شادی‌زاده سوژه مناسبی را برای عکاسی انتخاب کرده و این نمایشگاه از نظر انتخاب طبیعت و رنگ مناسب بی‌نظیر است و مهم‌ترین ویژگی این عکس‌ها رنگ و ترکیب‌بندی درست آن است.

این نقاش تاکید کرد: یک عکس خوب از طبیعت باید منطبق با تعریفی که ازعکاسی طبیعت داریم باشد و بتواند حس زیبایی را به مخاطب منتقل کند که مجموعه عکس "برکه‌ها" تمامی این ویژگی‌ها را دارد.

b21010432162020

 

وی در پایان گفت: این هنرمند جوان راه خود را پیدا کرده است و من مطمئن هستم موفق می‌شود زیرا هنر زیبای او را در نمایشگاه عکس "برکه‌ها" دیدم. خیلی خوب است که هنرمندان جوان ما به هنر اهمیت می‌دهند و برای آن ارزش قائل می‌شوند.

نمایشگاه عکس "برکه‌ها" جمعه ۲۰ دی ماه در گالری گلستان افتتاح شده و این نمایشگاه تا پنج شنبه ۲۶ دی ماه سال جاری برپاست.