سرویس موسیقی هنرآنلاین: پدرام نیک‌نفس خواننده گروه هامان در گفت‌وگو با خبرنگار هنرآنلاین در مورد جدیدترین فعالیت‌های این گروه گفت: در حال حاضر مشغول ضبط و جمع‌آوری آلبوم جدید گروه هستیم که به امید خدا سال آینده منتشر و روانه بازار موسیقی می‌شود. این آلبوم حدود 12 یا 13 قطعه دارد که اعضای گروه تمام کارهای مربوط به این آلبوم را انجام داده‌اند.

وی ادامه داد: چندین قطعه نیز آماده انتشار داریم که هم‌اکنون مراحل مجوز را طی می‌کنند. سعی می‌کنیم تا پایان سال دو قطعه را در فضای مجازی منتشر کنیم، ضمن این که احتمالاً یکی از قطعات گروه هامان را به‌صورت موزیک‌ویدئو در فضای مجازی منتشر خواهیم کرد. امیدوارم تا پایان سال بتوانیم این کار را انجام دهیم.

این خواننده در مورد برگزاری کنسرت گروه توضیح داد: فعلاً تمام تمرکز ما بر جمع‌آوری قطعات آلبوم است و برنامه‌ای برای اجرا تا پایان سال نداریم، اما به‌احتمال فراوان سال آینده کنسرت‌هایی را برگزار خواهیم کرد. اولویت ما نیز اجرا در شهرستان‌ها است.

نیک‌نفس در ادامه با اشاره به همکاری با گروه متال Corvoyd که تمام اعضای آن هنرمندان بین‌المللی هستند در آلبومی به همین نام گفت: من در تولید این آلبوم که یک پروژه کاملاً انگلیسی است، به‌عنوان آهنگساز، خواننده، تنظیم‌کننده و میکس و مستر حضور داشتم. آلبوم "Corvoyd" در خارج از ایران منتشر شد، اما متأسفانه به دلایلی در ایران امکان انتشار پیدا نکرد. امیدوارم شرایطی مهیا شود که این آلبوم در داخل کشور نیز منتشر شود.

او همچنین در مورد متوقف شدن فعالیت گروه کروم خاطرنشان کرد: بنده به‌شخصه تجربه خیلی خوبی از گروه کروم دارم، اما متأسفانه با اعضای گروه دچار اختلاف سلیقه شدیم و فعلاً این پروژه متوقف شده است. تمایل زیادی دارم که گروه کروم مجدداً فعالیت خودش را آغاز کند، اما نمی‌دانم چه شرایطی به وجود می‌آید. امیدوارم هرچه زودتر مشکلات برطرف شود.

نیک‌نفس در پایان در مورد برگزاری کنسرت گفت: واقعیت این است که شرایط فعلی کشور ایجاب می‌کند کنسرتی برگزار نشود، اما از طرفی لغو کنسرت‌ها ضربه شدیدی به اهالی موسیقی وارد می‌کند. به هر حال امیدوارم اوضاع به روال گذشته برگردد و حال مردم بهتر شود و به‌طبع برگزاری کنسرت‌ها نیز به روال عادی برگردد.