سرویس مد و لباس هنرآنلاین: یکی از کارهایى که با استایلینگ میشود انجام داد این است که با استایلینگ درست واستفاده درست از لباس و اکسسوریز می‌شود ایرادهاى اندامى را بر طرف کرد و همه چیز را بهتر جلوه داد و استایلیست شخصی است که باید قادر به شناسایی سبک های مختلف، تجارت مد، ایده پردازی در صنعت مد، خلق سبک نو در صنعت مد، تجزیه و تحلیل برندهای مختلف تجاری، آینده نگری در مورد ایجاد سبک هایی که در آینده به وجود خواهد آمد و مشاوره به برندهای تجاری و اشخاص علاقه مند به صنعت مد باشد.

استایلیست در وافع کسی است که مسئول به وجود آوردن یک استایل براى یک مدل یا شخصى است. اکثر هنرمندان و افراد مشهور دنیا و صاحبان برند و مارکهای مشهور یک یا چند استایلیست دارند واز آنها مشاوره می‌گیرند.

نظر به اهمیت موضوع در چرخه هنر صنعت مد، ثبت نامه کارگاه استایلینگ در انجمن طراحان پارچه و لباس ایران آغاز شده است.

sinem Azman از دانشگاه استانبول ترکیه مدرس این کارگاه آموزشی است که از سوم تا هفتم بهمن ماه به مدت 5 روز از ساعت 9 تا 13 برگزار خواهد شد.

و اما مدیریت طراحی یا دیزاین، حوزه مدیریتی جدیدی است در کسب و کار که در آن از روش‌های مدیریت پروژه، طراحی، استراتژی و زنجیره تأمین برای اداره فرایند خلاقیت و ایجاد ساختار و سازمان برای حوزه طراحی بهره گرفته می‌شود.

هدف از مدیریت طراحی ایجاد محیط سازمانی است که در آن به واسطه طراحی و ایجاد و مدیریت یک سیستم مؤثر و کارآمد بتوان به اهداف و مأموریت‌های راهبردی سازمان دست یافت. مدیریت طراحی فعالیتی فراگیر در کلیه سطوح سازمان از راهبردی تا عملیاتی می‌باشد و مسیری تعریف شده از گام اکتشاف تا اجرا را در بر می‌گیرد. 

"برنامه ریزی و مدیریت فرآیند طراحی مد" عنوان کارگاه دیگری است که از سوم تا هفتم بهمن ماه از ساعت 14 تا 18 به میزبانی انجمن طراحان لباس و پارچه ایران برپا می شود.

‌‌‌‎مدرس این کارگاه آموزشی نیز sinem Azman از دانشگاه استانبول ترکیه است.