به گزارش هنرآنلاین به نقل از روابط عمومی شرکت نوای سپند، کنسرت علیرضا طلیسچی خواننده پاپ 26 دی در دو سئانس در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار و عواید آن به سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان اهدا می‌شود.

این خواننده پس از اتفاقات تلخ متعدد روزهای اخیر در ایران به‌جای لغو کنسرت خود، تصمیم به برگزاری اجرا و اهدای تمام عواید آن به سیل‌زدگان جنوب شرقی کشورمان کرد. تمام بلیت‌های کنسرت طلیسچی به فروش رفته است.

این خواننده با انتشار مطلبی در صفحه شخصی‌اش از تصمیم خود خبر داد و نوشت: "در این روزها عزادار عده زیادی از هم‌وطنانمان بودیم، انگار که این طوفان مصیبت‌های وارده بر پیکر ایران ما تمامی ندارند، لذا به‌زعم خویش بر آن شدم مسیری جدا طی نموده و تسکینی هرچند کوچک بر دل بزرگ هم‌وطنان داغ‌دیده‌ کشورم باشم. 26 دی‌ماه در تهران کنسرتی خواهم داشت... "برگزار می‌کنم!" به دلیل این که مسئول مستقیم ارتزاق بیش از پنجاه خانوار زحمتکش از این کنسرت، اعم از نوازنده، صدابردار، نورپرداز، تهیه‌کننده، سالن و عوامل آن، مؤسسات برگزارکننده و کارمندانشان، گریمور، پرسنل زحمتکش خدماتی و اجرائیات و درنهایت هرکسی که حتی یک ریال سر سفره همسر و فرزندان خویش می‌برد، هستم، این‌کار را حتماً انجام خواهم داد،... اما خود اعلام می‌کنم در جهت برداشتن باری هرچند کوچک از دوش مردم کشورم دستمزدی برای اجرای این کنسرت دریافت نخواهم کرد و تمامی عواید خویش از این برنامه که به بهترین شکل ممکن فروخته شده را مستقیماً در اختیار هم‌وطنان آسیب‌دیده کشورم در سیستان ‌و بلوچستان قرار خواهم داد، بلکه ضمن ثابت کردن حُسن نیتم، هم مسیر و همراه مردمی باشم که از صمیم قلبم دوستشان دارم و سیاه‌پوششان شدم. به امید روزی که شاهد طلوع خوشبختی همیشگی این سرزمین باشیم. این‌ مردم سزاوار بهترین روزها هستند که قطعاً خواهد آمد."