به گزارش هنرآنلاین براساس اخبار رسیده، موسسه خانه کتاب به مناسبت شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی نشست "ارزیابی پژوهش‌های مکتوب در حوزه جبهه مقاومت" را شنبه ۲۱ دی‌ماه با حضور سیدرضا صدرالحسینی کارشناس مسایل غرب آسیا و قادر آشنا مدیرعامل موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی در سرای اهل قلم برگزار می‌کند.

علاقه‌مندان برای حضور در این نشست می‌توانند ساعت ۱۵ به سرای اهل قلم واقع در خیابان انقلاب، خیابان فلسطین جنوبی، کوچه خواجه نصیر، پلاک۲ مراجعه کنند.

 

دیدار و گفت‌وگو با جمال میرصادقی

یکصد و هشتاد و سومین جلسه از سلسله نشست‎های صبح پنجشنبه مجله بخارا، به بهانه انتشار کتاب "فرهنگ داستان‎نویسان، شیوه‎های روایت تشریحی داستان‎نویسی" از سوی نشر فرهنگ معاصر به جمال میرصادقی اختصاص یافته است که ساعت 9 صبح پنجشنبه 20 دی ماه در موسسه هنر فردا برگزار می‎شود.

میرصادقی نه تنها نویسنده زبان فارسی است و علاوه بر استادی در رمان و داستان کوتاه، متجاوز از پانزده جلد کتاب در زمینه هنر داستان‌نویسی در ابعاد کلی و جزیی آن، ترجمه و یا تالیف کرده است، چه در حوزه معرفی نویسندگان برجسته و مهم ادبیات جهان و چه در معرفی، نقد و بررسی آثار داستانی نویسندگان زبان فارسی از محمدعلی جمالزاده، صادق هدایت، بزرگ علوی، جلال آل‌احمد، غلامحسین ساعدی، سیمین دانشور و … تا نسل جوان‌تر.

میرصادقی در کتاب جدید خود به روایت و شیوه‎های روایتی پرداخته است تا یکی از بنیادی‌ترین و اساسی‎ترین عناصر داستان‎نویسی را تشریح کند.

علاقه‌مندان می‌توانند به موسسه هنر فردا، اتوبان حقانی، نرسیده به چهارراه جهان کودک، نبش دیدار شمالی، پلاک 27 مراجعه کنند.