به گزارش هنرآنلاین به نقل از امور ارتباطات رسانه‌ای و روابط عمومی دومین جشنواره تئاتر اکبر رادی، محمد چرمشیر نمایشنامه‌نویس و مدرس تئاتر و دانش‌آموخته رشته ادبیات نمایشی از دانشگاه تهران که  نگارش بیش از یکصد نمایشنامه را در کارنامه کاری خود دارد. وی پنجاه و چهار نمایشنامه چاپ شده دارد و نمایشنامه‌هایش به زبان‌های انگلیسی آلمانی و فرانسوی ترجمه و در کشورهای ایران، آلمان، انگلستان، فرانسه، سوئد، ایتالیا و آمریکا اجرا شده‌اند.

علی عابدی دانش‌آموخته رشته بازیگری از دانشکده سینما تئاتر، نمایشنامه‌‌نویس، بازیگر و کارگردان تئاتر بوده و در کارنامه هنری خود نویسندگی و کارگردانی نمایش‌های متعددی را بر عهده داشته که توانسته جوایزی را هم از جشنواره‌های مختلف دریافت کند.

مهدی کوشکی نمایشنامه‌نویس، کارگردان و بازیگر تئاتر و سینما و دانش‌آموخته رشته ادبیات نمایشی از دانشکده سینما تئاتر است. نگارش بازی و کارگردانی نمایش‌های مختلف از جمله فعالیت‌های مهدی کوشکی محسوب می‌شود.

بخش نمایشنامه‌نویسی دومین دوره جشنواره تئاتر اکبر رادی به صورت رقابتی برگزار  و آثار برگزیده  گروه داوران این بخش در آیین پایانی معرفی می‌شوند. جوایز این بخش شامل نشان استاد اکبر رادی، دیپلم افتخار و لوح سپاس است. همچنین اثر برگزیده گروه داوران برای انتشار به یکی از ناشران معتبر معرفی و به چاپ خواهد رسید.

دومین جشنواره تئاتر اکبر رادی از ۲۵ دی ماه سال جاری به مدت چهار روز با دبیری بهزاد صدیقی با همکاری اداره کل هنرهای نمایشی و مشارکت  شورای اسلامی شهر تهران و معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری تهران، و با حمایت فرهنگسرای سرو، اداره کل هنرهای نمایشی رادیو (رادیو نمایش) و شرکت تبلیغاتی جارچی در تهران برگزار می‌شود.