به گزارش هنرآنلاین، منتخبی از آثار نقاشی مرتضی رازفر در گالری آرتیبیشن به نمایش درمی‌آید. مرتضی رازفر متولد سال 1325 و فارغ‌التحصیل هنرستان کمال‌الملک است. او زیر نظر نقاشانی چون حسین شیخ از شاگردان مستقیم کمال‌الملک، بهرام عالیوندی و رفیع حالتی تعلیم دیده است. از سال 1345 فعالیت حرفه‌ای خود را در زمینۀ نقاشی شروع کرده و اولین نمایشگاه انفرادی خود را در گالری مس در سال 1349 برگزار کرد. رازفر دارای تخیلی سوررئالیستی است و با تجسم دنیایی خیالی به بازنمایی طبیعت می‌پردازد. از ویژگی‌های نقاشی‌‌های او آفریدن فضاهایی در ارتباط با کوه‌ها، دشت‌ها و بیابان‌ها و تسلسل حضورش با خاک است.

او اکنون در آپارتمانی در گوشه‌ای از تهران زندگی می‌کند که اتاق آسانسورش را به کارگاهی از نقاشی‌ها و طبیعتی که از یاد رفته است بدل کرده است. گرچه تاکنون هشت نمایشگاه انفرادی برگزار و در نمایشگاه‌های گروهی زیادی به ارائه اثر پرداخته است اما در پی غیبت و گسست بلندمدت خود، هم‌اکنون با گزینش آثاری از مجموعۀ متفاوت کوه‌ها و دشت‌هایش جدیدترین نمایشگاهش را در آرتیبیشن برگزار می‌کند.

نمایش و فروش آثار راز فر روز جمعه 13 دی‌ماه 98 افتتاح و تا 22 دی ادامه دارد. در 9 روز پس از افتتاحیه نمایشگاه از ساعت 11 صبح تا 8 شب و در روزهای تعطیل از ساعت 16 تا 20 برقرار است.

گالری آرتیبیشن در خیابان شریعتی، پایین‌تر از حسینیه ارشاد، نرسیده به همت، گل‌نبی(غرب)، میدان احمدی‌روشن(کتابی)، خیابان ساسانی‌پور، خیابان قندی(دریا)، پلاک 6 قرار دارد. همچنین آثار این نمایشگاه برای علاقه‌مندانی که در تهران سکونت ندارند به‌صورت آنلاین در سایت آرتیبیشن(www.Artibition.net)  به نمایش گذاشته خواهد شد.