به گزارش هنرآنلاین، دکتر برزین ضرغامی با بیان این مطلب افزود: با دریافت درخواستی از سوی مجتمع نابینایان دخترانه نرجس مبنی بر برگزاری نمایشگاه "دست‌های بینا" به سازمان زیباسازی شهر تهران، اقدامات لازم برای همکاری با این مجموعه اتخاذ شد.

وی ادامه داد: در این نمایشگاه آثار کودکان کم‌بینا و نابینا که مدت‌هاست زیر نظر مربیان هنری آموزش دیده‌اند برای اولین بار به نمایش درمی‌آید که اتفاقا نخستین تصویرسازی این بچه‌ها هم محسوب می‌شود.

ضرغامی با اشاره به اینکه این نمایشگاه هم‌زمان با روز جهانی بریل افتتاح خواهد شد، توضیح داد: این نمایشگاه در عمارت عین الدوله برگزار و حضور در آن آزاد است، این نمایشگاه از روز 13 تا 20 دی پذیرای علاقه‌مندان به هنر و همچنین خیرین به منظور خرید آثار برای کمک به این کودکان خواهد بود.

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران با اشاره به نقش سازمان زیباسازی در برگزاری این نمایشگاه، گفت: سازمان زیباسازی تمام امور نمایشگاه از جمله تهیه و اکران پرتابل، تبلیغات نمایشگاه در سطح شهر و از طریق رسانه‌های دیداری و شنیداری و همچنین کلیه امور مربوط به برگزاری و هماهنگی لازمه را برعهده گرفت تا بتواند در این امر سهیم باشد.

وی تاکید کرد: کودکان کم‌بینا و نابینا کمتر دیده می‌شوند و تقریبا هیچ‌چیزی به آنها تعلق نمی‌گیرد، هدف اصلی سازمان برای مشارکت در برگزاری نمایشگاه این بود که بتوانیم این کودکان را به کانون توجه بدل کرده و حمایت‌هایی برای آنها جذب کنیم تا استعدادهای بالقوه آنها بالفعل شده و در جامعه و اجتماع حضور داشته باشند.