سرویس فرهنگ و ادبیات هنرآنلاین: وحید طلعت شاعر، با بیان این‌که مجموعه شعر "حق سلام" را در انتشارات آدالار ارومیه در دست چاپ و نشر دارد به هنرآنلاین توضیح داد: این کتاب دربرگیرنده 40 غزل است. همه اشعار آیینی هستند و محتوای آن به چهارده معصوم(ع) و اهل بیت و شخصیت‌های بزرگ اسلام از جمله حضرت معصومه (س) برمی‌گردد.

او که این مجموعه را در ادامه کتاب "وقت سلام" منتشر می‌کند که مدتی پیش مراسم رونمایی آن برگزار شد، ادامه داد: اشعار آیینی بخشی از انواع شعری است که به آن تعلق خاطر دارم و در این سال‌ها نیاز به نوشتن در این حیطه را بیشتر احساس می‌کنم.

به گفته طلعت، کتاب "بی‌همگان" مجموعه‌ای از شعرهای اجتماعی و عاشقانه نیز از سوی نشر شهرستان ادب نشر می‌یابد.

طلعت که مشغول آماده‌سازی مجموعه شعر "لشکر بی‌قرار عاشورا" برای انتشار است، افزود: این کتاب حاوی شعرهای جنگ و دفاع مقدس است. در منطقه جنگی به دنیا آمده‌ و بزرگ شده‌ام. در حال حاضر در ارومیه زندگی می‌کنم. نگرانی‌های ما مرزنشینان بسیار بیشتر است و اشعارم را متاثر از فضای زندگی می‌سرایم. عاشقانه‌هایم هم تحت‌تاثیر همین فضا و اتفاقات این جغرافی است و خواه و ناخواه مفاهیم مرتبط با جنگ در این شعرها حضور پر رنگ‌تری دارند. "لشکر بی‌قرار عاشورا" به سردار باکری و سردار خرم تقدیم شده. اولی سردار دیروز لشکر عاشورا و دومی سردار این روزهای لشکر عاشوراست.

وحید طلعت متولد سال 1360 در شهرستان شاهین‌دژ آذربایجان غربی است. او پیش‌تر عناوین و جوایزی هم‌چون شاعر برگزیده جشنواره فجر در استان آذربایجان غربی و همچنین شاعر برگزیده جشنواره‌های خط سوم و شب‌های شهریور را به خود اختصاص داده است.