به گزارش هنرآنلاین به نقل از روابط عمومی به‌نشر، حسین سعیدی با اشاره به نشست بررسی ساختار و تدوین کتب خاطرات شهدای مدافع‌‌ حرم با محوریت کتاب "خداحافظ سالار" در قالب سلسله نشست‌های تبلیغی- ترویجی انتشارات به‌نشر با عنوان "در پناه کلمات" اظهارداشت: در این نشست کتـاب "هفتاد و دومین غواص" به قلم حمید حسام رونمایی می‌شود.

او افزود: برگزاری نشست بررسی ساختار و تدوین کتب خاطرات شهدای مدافع‌‌ حرم با محوریت کتاب "خداحافظ سالار" شرح زندگی و خاطرات سردار شهید مدافع حرم حاج‌حسین همدانی به روایت همسر بزرگوار او؛ یک‌شنبه 8 دی ماه امسال ساعت ۱۸ در فروشگاه کتاب انتشارات آستان قدس رضوی واقع در مشهد مقدس، بلوار امامت، نبش امامت ۸ بر پا می‌شود.

به گفته مدیرعامل به‌نشر، حمید حسام از نویسندگان مطرح کشور و مولف آثاری هم‌چون "آب هرگز نمی‌میرد"، "وقتی مهتاب گم شد"، "غواص‌ها بوی نعنا می‌دهند" و... به همراه محمد خسروی‌راد به عنوان دبیر جلسه در این ویژه برنامه حضور خواهند داشت.

او تصریح کرد: "هفتاد و دومین غواص" با موضوع ۷۲ غواص عملیات کربلای 4 عنوان جدیدترین اثر این نویسنده مطرح کشور است که برگرفته از خاطرات جانباز کریم مطهری فرمانده گردان غواصی جعفر طیار لشکر انصارالحسین(ع) توسط انتشارات شهیدکاظمی منتشر شده است.

سعیدی با بیان این که تمامی علاقه‌مندان به کتاب و کتابخوانی در این نشست می‌توانند شرکت کنند، از حضور جمعی از نویسندگان و فعالان فرهنگی هم‌چون مجید عسگری، رضا وحید، سیدجلال قوامی، بتول پادام و ...در این ویژه برنامه خبر داد و یادآور شد: نشست‌های رونمایی و جلسات تخصصی بررسی و نقد آثار مطرح کشور در حوزه ادبیات دینی، ادبیات دفاع مقدس، ادبیات پایداری، ارزش‌های نظام ولایی و ... ذیل عنوان ثابت نشست‌های تبلیغی- ترویجی "در پنـاه‌ کلمـات" به‌طور جدی دنبال می‌شود و در این راستا آثاری هم‌چون "تا ابد با تو می‌مانم"، "به سفارش مادرم"، "شهربانو"، "دل اندر وا" و... امسال به همت انتشارات به‌نشر برگزار شده است.