به گزارش هنرآنلاین، در متن پیام محسن جوادی معاون امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، آمده است: "خبر درگذشت جناب آقای احد گودرزیانی پژوهشگر و نویسنده انقلاب اسلامی و دفاع مقدس موجب تاثر شد. آن مرحوم در طول بیش از سه دهه تلاش در عرصه خبرنگاری و روزنامه‌نگاری حوزه کتاب انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و نیز پژوهش و تاریخ‌نگاری در این حوزه آثار قابل اعتنایی از خود به یادگار گذاشته است.

آثار قلم آن مرحوم از روزشمار ۱۵ خرداد ۴۲ در جریان انقلاب تا روایت مقاومت خرمشهر در جنگ تحمیلی و از مجله کمان تا خبرگزاری کتاب دیده می‌شود که نشان از همت و استمرار فعالیت ایشان دارد. اینجانب ضایعه درگذشت مرحوم احد گودرزیانی را به فعالان حوزه کتاب به ویژه خبرنگاران و نویسندگان انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و نیز به خانواده محترمشان تسلیت می‌گویم و از درگاه پروردگار متعال برای آن مرحوم مغفرت و برای بازماندگان صبر مسئلت می‌کنم".

متن پیام تسلیت نیکنام حسینی‌پور، مدیرعامل موسسه خانه کتاب نیز به این شرح است:

"فقدان تاسف‌برانگیز احد گودرزیانی نویسنده، پژوهشگر و روزنامه‌نگار متعهد و پرتلاش حوزه مقاومت موجب اندوه و تالم فراوان شد.

بی‌شک فراق این نویسنده فقید که اخلاق‌مداری، فروتنی و نیک‌سیرتی‌اش زبانزد اهالی فرهنگ است، داغ جانسوزی بر دل اهل ادب خواهد بود. زنده‌یاد گودرزیانی در سال‌های پربار زندگی‌اش با چیره‌دستی، ممارست و همت مضاعف آثار ارزشمندی همچون "به داد ما برسید"، "باغ انگور"، "باغ سیب باغ آیینه"، "خرمشهر خانه رو به آفتاب" و... را برای فرهنگ‌دوستان بجای گذاشت که بی‌تردید همواره به یادگار خواهد ماند.

اینجانب درگذشت نویسنده متعهد و پرتلاش زنده‌یاد احد گودرزیانی را که در دوره‌ای دبیری گروه انقلاب و دفاع مقدس خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) را عهده‌دار بود، به خانواده آن مرحوم و جامعه فرهنگی هنری تسلیت گفته و برای آن عزیز از دست‌رفته آرزوی مغفرت و علو درجات و برای خانواده محترم ایشان صبر و شکیبایی مسالت دارم.

روحش شاد و نامش همیشه ماندگار باد"