به گزارش هنرآنلاین،  وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی روز 28 آذرماه با حضور در منزل علیرضا ذکاوتی، با این نویسنده همدانی دیدار و گفت‌وگو کرد.

سید عباس صالحی در این دیدار با بیان اینکه ذکاوتی در ادبیات و فلسفه، انسان و هنرمندی کم نظیری است، افزود: علاقه‌مندان از دهه ۶۰ با آثار ایشان آشنا هستند.

ذکاوتی نیز در این دیدار به تجربیات خود در عرصه فرهنگ و نگارش کتاب اشاره کرد و گفت: اولین مقاله من در سال‌های پیش از انقلاب اسلامی به چاپ رسید و تاکنون ادامه دارد.

همچنین وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با حضور در منزل تقی حجاریان یکی از طراحان و هنرمندان پیشکسوت هنرهای تجسمی استان همدان با وی دیدار و گفت و گو کرد.

صالحی در این دیدار  به تماشای نمونه آثار تقی حجاریان نشست  و از تلاش‌های این هنرمند پیشکسوت تقدیر کرد.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه همدان همکاران خوبی در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دارد، گفت: این هنرمند نیز از پیشکسوتان اداره کل فرهنگ و ارشاد بوده که باعث افتخار است.

928046_orig

در این دیدارها؛ حمیدرضا حاجی بابایی نماینده مردم همدان، فامنین و قهاوند در مجلس شورای اسلامی، سید سعید شاهرخی استاندار همدان، احمدرضا احسانی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و دیگر مدیران نیز در این دیدار، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی را همراهی کردند.