سرویس موسیقی هنرآنلاین: علی اوجی بازیگر و تهیه‌کننده "دیوونه‌خونه مجازی" یازدهمین آلبوم رضا یزدانی خواننده پاپ به خبرنگار هنرآنلاین توضیح داد: رضا یزدانی چهارشنبه 27 آذر در سالن همایش‌های برج میلاد کنسرت برگزار می‌کند. در این کنسرت برخی‌ از قطعه‌های آلبوم "دیوونه‌خونه مجازی" رونمایی می‌شود.

اوجی که "دیوونه‌خونه مجازی" هشتمین همکاری او با یزدانی است، ادامه داد: این آلبوم 12 قطعه دارد و در آن با آهنگسازان، تنظیم‌کنندگان و ترانه‌سراهای متعددی همکاری کرده‌ایم. این آلبوم قرار بود پیش از کنسرت جدید منتشر شود که امکان آن فراهم نشد و اکنون قرار است از سوم دی از سوی موسسه هنرنمای پارسیان به بازار بیاید. پس از انتشار آلبوم تور شهرستان‌ها و بین‌المللی یزدانی برگزار می‌شود.

او با این توضیح که عنوان "دیوونه‌خونه مجازی" ترکیبی از فضای آلبوم و اسم یکی از قطعات است، گفت: همه ما این روزها دغدغه فضای مجازی را داریم و ساعات زیادی را در این فضا می‌گذرانیم. بنابراین این اسم را برای آلبوم انتخاب کردیم که مرتبط به اوضاع این روزهای ما است و امیدواریم این قطعه مورد استقبال مخاطبان واقع شود.

این تهیه‌کننده با اشاره به این که کنسرت یزدانی برای جمعه 13 دی‌ماه نیز تمدید شده است، درباره جزئیات این دو اجرا گفت: کنداکتور مفصلی برای این دو اجرا تدارک دیده‌ایم که کلیپ‌ها و تصاویر جدید بخشی از آن است. ضمن این که یزدانی با کامل‌ترین ترکیب روی صحنه می‌رود و منتخبی از قطعات خاطره‌انگیز خود را اجرا می‌کند.

اوجی در پایان درباره پروژه‌های دیگر خود گفت: به‌زودی فیلمی به تهیه‌کنندگی من کلید می‌خورد، اما تا پیش از نهایی شدن پروژه نمی‌توانم درباره جزئیات آن صحبت کنم.