سرویس سینمایی هنرآنلاین: دو فیلم تازه‌نفس دیگر از چهارشنبه 27 آذر به گردونه اکران افزوده می‌شوند تا پرونده فیلم‌های پاییزی سال 98 بسته شود.

"آشفته‌گی" تازه‌ترین ساخته فریدون جیرانی اولین بار در سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر به نمایش گذاشته شد. این فیلم را شاید بتوان ادامه‌ فیلم "خفه‌گی" این کارگردان دانست. "آشفته‌گی" فیلمی درباره عشق و جنایت و روایت دو برادر دوقلو به نام‌های بردیا و باربد، هر دو با بازی بهرام رادان است که  روند پیش‌برد داستان اینگونه القا می‌کند که بردیا و باربد از زمان کودکی در تمام زندگی خود، با هم در رقابت بوده‌اند.

آشفته گی

"آشفته‌گی"

مهناز افشار، مهران احمدی، نسیم ادبی، علی میلانی دیگر بازیگران این فیلم سینمایی هستند. مسعود سلامی در سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر برای "آشفته‌گی" سیمرغ بلورین بهترین فیلمبرداری را دریافت کرد.

فیلم مشت آخر

"مشت آخر"

"مشت آخر" برای مهدی فخیم‌زاده کاری پردردسربود. تیر ماه سال گذشته، او که در شمال کشور مشغول فیلمبرداری آخرین سکانس‌های این فیلم بود، سوار بر موتورسیکلت با یک موتورسیکلت دیگر تصادف شدیدی کرد و به دلیل ضربه واردشده به سر در بیمارستان طالقانی در چالوس بستری و سپس به تهران منتقل شد. "مشت آخر" یک طنز موقعیت توام با اکشن و حادثه است. فخیم‌زاده، گوهر خیراندیش، احمد نجفی، رامین راستاد، گلناز خالصی، حمیدرضا قلی خانی، سیاوش معمارزاده، آتنا مهیاری  در این فیلم به ایفای نقش می‌پردازند.