به گزارش هنرآنلاین به نقل از روابط عمومی موسسه نمایشگاه فرهنگی ایران، سیزدهمین نمایشگاه کتاب استان گلستان با حضور ۴۷۳ ناشر و نمایندگی از سراسر کشور و نیز ۱۳ ناشر الکترونیک با ارائه ۷۵ هزار عنوان کتاب در ۲۵۹ غرفه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی شهر گرگان برگزار می‌شود.

در این دوره از نمایشگاه تعداد ۹ کتاب‌فروشی از استان در قالب طرح "همراه" با ستاد برگزاری نمایشگاه تعامل و همکاری خواهند داشت. برای این رویداد فرهنگی مبلغ 800 میلیون تومان بن کارت یارانه‌ای الکترونیکی خرید کتاب در نظر گرفته‌ شده است که از طریق بانک عامل مستقر در نمایشگاه با ارائه کارت ملی به بازدیدکنندگان ارائه می‌شود.

شایان‌ذکر است بن‌های توزیع‌ شده در نمایشگاه تا سه هفته پس از اتمام ایام نمایشگاه در کتاب‌فروشی‌های منتخب، دارای اعتبار خرید خواهند بود.

برگزاری نشست‌های تخصصی با محوریت کتاب و کتاب‌خوانی، نمایش تابلوهایی درباره بیانیه گام دوم انقلاب، رونمایی از تازه‌های نشر، مراسم تقدیر و تشکر از دست‌اندرکاران حوزه کتاب، ایستگاه نقاشی و سرگرمی برای کودکان و نوجوانان، نشست‌های تخصصی در حوزه سبک زندگی و آسیب‌های اجتماعی، شب‌شعر و... ازجمله برنامه‌های جنبی است که برای این نمایشگاه در نظر گرفته‌شده است.

سیزدهمین نمایشگاه کتاب استان گلستان از تاریخ 24 تا 28 آذرماه از ساعت 11 تا 20 پذیرای علاقه‌مندان به کتاب و کتاب‌خوانی خواهد بود.