به گزارش هنرآنلاین براساس اخبار رسیده، در مراسم رونمایی از این نمایشنامه‌ها، بهزاد فراهانی، جواد طوسی، محمد رحمانیان، اصغر هاشمی، علی دهکردی، پرویز فلاحی‌پور، افشین زارعی، حبیب دهقان‌نسب، نوید گودرزی و رضا آشفته حضور دارند و سخنرانی می‌کنند.

همچنین الهام باباخانی مدیر نشر مهیستانی و شکرخدا گودرزی نمایشنامه‌نویس درباره چگونگی خلق و نشر این آثار سخن خواهند گفت.

"بهرام چوبینه"، "خواجه نظام ملک"، "رستم و اسفندیار"، "سیاوش"، "سهروردی"، "خواجه نصیرالدین" و "به نام گل" عناوین آثاری است که مراسم رونمایی و جشن امضا آن برگزار خواهدشد.

مراسم رونمایی از متون نمایشی شکرخدا گودرزی شنبه 23 آذر از ساعت 16 تا 18 در تالار عباس جوانمرد واقع در ساختمان شماره یک خانه تئاتر در خیابان نجات اللهی (ویلا 9)، خیابان سمیه پلاک 260 که برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان به هنر می‌توانند در این مراسم حضور داشته باشند.

 

چهره به چهره با نویسنده کتاب "جادوی گوبتا"

برنامه (دیدار با نویسنده) به نقد کتاب "جادوی گوبتا" نوشته محمد حنیف اختصاص دارد که با حضور نویسنده آن، سه‌شنبه 26 آذر ساعت 17 در فرهنگسرای گلستان برگزار می‌شود. 

در این برنامه محمدرضاگودرزی با همراهی نویسنده به بررسی نکاتی درباره متن، موضوع داستان، شخصیت‌های اثر، سبک نویسندگی "جادوی گوبتا" می پردازند.

علاقه‌مندان برای حضور در این برنامه می‌توانند به نشانی نارمک، میدان هلال احمر، خیابان گلستان، بوستان فدک فرهنگسرای گلستان مراجعه کنند. شماره تلفن  77826475 برای آگاهی بیشتر اعلام می شود.