به گزارش هنرآنلاین، نمایشگاه نقاشی‌های داور یوسفی با عنوان "ورای آن" جمعه ۲۲ آذرماه ۹۸ از ساعت ۴ تا ۸ عصر در گالری ساربان افتتاح می‌شود. این نمایشگاه شامل ۲۰ اثر نقاشی است که در فاصله‌ سال‌های ۹۷و۹۸ خلق‌شده است. جاوید رمضانی در استیتمنت "ورای آن" نوشته: "اصالت را بازگشت مداوم به خود گفته‌اند. این بازگشت در آثار ارائه شده در این کارنما، صرفاً با بازنمایی نقوش و فرم رخ نداده و ترجمان زیست هنرمندانه با سخت‌کوشی و ادراک بودن و شدن در جهانی کنونی است. روابط شاعرانه‌ی عناصر بصری همراه هارمونی فضاهای دوبعدی، یادآور نگاه هستی‌شناختی هنرمندان این اقلیم کهن است."

داور یوسفی متولد 1342 در خلخال است. کار هنری را از سال 68 با تحصیل رشته‌ نقاشی در دانشگاه آزاد اسلامی تهران مرکز آغاز کرد و با مدرک کارشناسی ارشد در سال 74 از همین دانشگاه فارغ‌التحصیل شد. یوسفی اولین نمایشگاه انفرادی خود را سال 1373 در گالری آریا برگزار کرد و از آن زمان تا اکنون ۷ نمایشگاه انفرادی در گالری برگ، گالری ممیز خانه‌ی هنرمندان ایران، گالری طراحان آزاد و... برگزار کرده است. او همچنین در بیش از هفتاد نمایشگاه گروهی داخلی و خارجی در کشورهایی همچون کانادا، امارات متحده‌ی عربی، کره جنوبی، کویت، ترکیه، ایتالیا، یونان حضور داشته است. داور یوسفی علاوه بر تدریس به عنوان هیات علمی در دانشگاه آزاد، در دانشگاه سوره و دانشگاه الزهرا نیز به تدریس پرداخته و همچنین ورکشاپ‌های متعددی نیز در موزه هنرهای معاصر تهران و وزارت کار برگزار کرده است.

"ورای آن" تا دوشنبه ۲دی‌ماه ۱۳۹۸ ادامه خواهد داشت. علاقه‌مندان برای بازدید از این نمایشگاه می‌توانند هرروز به‌جز سه‌شنبه از ساعت ۴تا ۸عصر به گالری ساربان به‌نشانی: خیابان هویزه‌ی غربی، نبش خیابان شهید یوسفی، شماره‌ی ۱۳۰ مراجعه کنند.