به گزارش هنرآنلاین، همزمان با فیلمبرداری "شیرجه بزرگ" اولین ساخته کریم لک‌زاده که مدتی پیش و در سکوت خبری آغاز شد، خبر پیوستن پگاه آهنگرانی به‌عنوان اولین بازیگر این فیلم که محمدرضا شفیعی تهیه‌کننده آن است، اعلام ‌شد.

"شیرجه بزرگ" که فیلمی جاده‌ای است؛ در لوکیشن‌های تهران، گیلان و ارمنستان فیلمبرداری می‌شود.

لک‌زاده پیش از این تجربه‌هایی موفق در ساخت فیلم‌های کوتاهی چون "قمارباز" و "دختری در میان اتاق" داشته است که منجر به دریافت جوایز مختلفی از جشنواره‌های گوناگون شد. همچنین دو فیلم "قیچی" و "کله سرخ" او نیز در گروه هنر و تجربه اکران شده است.

لک‌زاده قصد دارد در اولین فیلم سینمایی خود علاوه بر بازیگران چهره، از بازیگران و عوامل فیلم‌های کوتاهش که پیش از این جوایزی را دریافت کرده بودند هم برای نقش‌آفرینی استفاده کند.

در خلاصه داستان "شیرجه بزرگ" که فیلمنامه‌اش نوشته خود لک‌زاده است آمده: مَرد و مریم برای یافتن گمشده‌شان همراه با سه جامانده از یک گروه سیرک، وارد سفری پرماجرا در جاده‌ها می‌شوند...

سایر عوامل فیلم عبارتند از دستیار اول کارگردان: مقداد محمدی‌نژاد، مدیر فیلمبرداری: پویان رنجبر، مدیر صدابرداری: هادی معنوی پور، مدیر تولید: هانا حواری نصب، مدیر تدارکات: امین زاهدمنش، طراح صحنه و لباس: کریم لک‌زاده، طراح گریم: کریم لک‌زاده، تدوین: پویان شعله‌ور، عکاس: محمد حسن‌زاده، مشاوره رسانه‌ای: زهرا دمزآبادی، مجری طرح: موسسه فرهنگی هنری وصف صبا