به گزارش هنرآنلاین به نقل از روابط عمومی موسسه هنرمندان پیشکسوت، سید عباس عظیمی مدیرعامل این موسسه دوشنبه 11 آذرماه با حضور در منزل استاد اکبر گلپایگانی (گلپا) با این پیشکسوت موسیقی و عضو موسسه هنرمندان پیشکسوت دیدار کرد.

در این دیدار صمیمانه که مدیران و همکاران موسسه هنرمندان پیشکسوت نیز در آن حضور داشتند، سید عباس عظیمی مدیرعامل این‌ موسسه با ذکر چند خاطره از ابتدای شکل‌گیری و مسیر پرفرازونشیب موسسه، اشاره‌ای به فعالیت‌های حمایتی و وظایف آن کرد.

وی حضور جمع کثیری از استادان برجسته‌ی هنری کشور در تمامی رشته‌های هنری را یک اعتبار تمام‌عیار و بی‌نظیر برای این موسسه خواند.

او در ادامه ابراز امیدواری کرد با حمایت‌های معنوی تمامی استادان، ازجمله استاد پیشکسوت آواز ایران، مسیر ترقی و پیشرفت این نهاد غیردولتی در خدمت به هنرمندان سریع‌تر طی شود.

عظیمی با اشاره به حمایت‌های مقاطع مختلف زمانی مقامات و مدیران وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، نقش حمایتی دکتر نوبخت معاون رئیس‌جمهور از هنرمندان پیشکسوت و موسسه‌ آنان را ستودنی و شایسته تقدیر دانست.

استاد اکبر گلپایگانی (گلپا) نیز با ابراز خرسندی از این دیدار فعالیت‌های موسسه هنرمندان پیشکسوت را بسیار موفقیت‌آمیز خواند و با توجه به بحث ادغام، حمایت قاطعانه خود را از این‌ موسسه اعلام کرد.

استاد گلپا با بیان این که همیشه از دوران جوانی تاکنون برای حمایت از همکاران و هنرمندان پیش‌قدم بوده، گفت: با تمام توان در این موسسه و در کنار مدیرعامل برای پیشبرد فعالیت‌ها و اهداف آن خواهم بود و هرچه در توان داشته باشم مضایقه نخواهم کرد.

استاد اکبر گلپایگانی (گلپا) متولد ۱۰ بهمن ۱۳۱۲ در تهران و از برترین خوانندگان موسیقی اصیل ایرانی است.