سرویس تجسمی هنرآنلاین: هفتمین نمایشگاه دودلینگ ماندالا تهران در عمارت فیروزه‌ای ایرانیان برپاست. این نمایشگاه با بزرگداشت احمدرضا دالوند و رونمایى از اولین کتاب دودلینگ آرت ایران همراه بود. کیوریتوری این نمایشگاه را سالومه گل‌نراقى و هانی نجم برعهده دارند.

نجم در افتتاحیه این نمایشگاه گفت: طبق روال چندسال گذشته و روند پی‌درپی برقراری نمایشگاه و همراهی افراد زیادی که هرروز در کنارمان به‌عنوان دوودلر حضور دارند، آموزش‌های لازم‌ برای پیشرفت در این مسیر را خواهند گرفت و این شاخه‌های انسانی برگ‌های تازه‌ای خواهند داد. امید دارم که ریشه‌های این هنر و این پشتکار ما هیچ‌وقت بی‌رنگ و برگ نشود.

دکتر نورمحسنى، مدیر گالرى عمارت فیروزه‌ای ایرانیان که هم‌زمان با افتتاح این نمایشگاه فعالیت رسمی خود را آغاز کرد نیز آمادگى خود را براى خدمت‌رسانی به هنرمندان اعلام کرد و از اینکه چند اتفاق مهم مانند نکوداشت زنده‌یاد احمدرضا دالوند، اولین نمایشگاه طراحى ماندالا به شکل گروهی و همین‌طور رونمایى از اولین کتاب دودلینگ ایران که در این نمایشگاه رخ داد ابراز خوشحالى کرد.

نوشین صدیقى دختر ابوالحسن‌خان صدیقى که از دوستان زنده‌یاد احمدرضا دالوند بود نیز گفت: با این سبک که بسیار جذاب است تابه‌حال آشنایى نداشتم گرچه به‌صورت جدى در جهان به آن توجه شده است. همچنین یادى می‌کنم از زنده‌یاد احمدرضا دالوند که شاگردانى خاص و مفید را به جامعه هنرى تحویل داده است.

هفتمین نمایشگاه دوودلینگ آرت ایران تا ۱۸ آذرماه هرروز ساعت ۱۰صبح تا ۱۷ ادامه دارد. همین‌طور در روزهای جمعه ساعت۱۰صبح الی ۱۲به نشانی پاسداران، خیابان دولت، بعد از چهارراه قنات، نبش خیابان مطهری ( جنب بانک شهر)، پلاک1  ، واحد۷و۸ عمارت فیروزه‌ای ایرانیان  برای بازدید علاقه‌مندان دایر است.