سرویس تجسمی هنرآنلاین: آثاری از ٦ ویدئو آرتیست ایرانی در سانفرانسیسکو به نمایش درمی‌آید. سارا کلین، کیوریتوری و برنامه‌ریزی پروژه پیپ‌هول سینما را در شهر سانفرانسیسکو بر عهده دارد و امسال قسمتی از این رویداد با نام "حفره" به آثار ٦ هنرمند ایرانی اختصاص پیدا کرده است. کیوریتور بخش "حفره" مینوش زمردی‌نیا است و ستاره حسینی، نوشین نفیسی، تارا گودرزی، مجید ضیایی، عاطفه خاص و راضیه گودرزی هنرمندانی هستند که آثار آنان در این مجموعه به نمایش درمی‌آید.

این ٦ هنرمند در شهرهای تهران، اصفهان، تبریز و خرم آباد زندگی می‌کنند و در آثار خود چالش‌های هویتی را بیان می‌کنند. در این آثار اشاراتی به از دست رفتن محیط طبیعی ناشی از توسعه در شهرهای ایران و انتظارات اجتماعی از زنان و... دیده می‌شود.

 Peephole Cinema (پیپ‌هول سینما) در واقع یک سینمای بسیار کوچک است که سال 2013 توسط لوری اوبراین ساخته شد. او که ابتدا به عنوان انیماتور آموزش دیده بود قصد داشت راهی برای نمایش انیمیشن‌ها برای مخاطبان بیشتر پیدا کند. در این سینما مجموعه‌ای از فیلم‌های کوتاه و صامت به صورت مداوم نمایش داده می‌شود و تماشاگر تنها از یک روزنه کوچک که در میان دیوار ایجاد شده است، امکان تماشای فیلم‌ها را دارد. با استقبالی که از این سینمای عمومی رایگان و روش جدید نمایش فیلم‌ها شد، اوبراین نمونه‌های دیگری از آن را در شهرهای دیگر نیز ساخت.

مجموعه "حفره" از تاریخ 3 دسامبر تا 18 ژانویه به صورت شبانه‌روزی در Peephole Cinema قابل‌مشاهده است.