سرویس موسیقی هنرآنلاین: سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران، تالار وحدت و سالن آمفی تئاتر امام علی (ع) هفتم و هشتم آذر میزبان چند اجرا هستند.   

بابک جهانبخش

کنسرت بابک جهانبخش خواننده پاپ هفتم آذر در دو سئانس 19 و 22 در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران برگزار خواهد شد.

جهانبخش که در ماه‌های اخیر گزیده‌کاری را بر برگزاری متعدد کنسرت ترجیح داده بود، در کنسرت پیش رو که بلیت‌های آن با قیمت‌های ۷۰ تا ۱۸۵ هزار تومانی به فروش می‌رسد، قطعات منتخب از آلبوم‌ها و تک آهنگ‌های خود را پیش روی مخاطبان قرار می‌دهد. او در ماه‌های گذشته قطعه‌هایی چون "تو همونی که"، "من هستم" و "تو اینجایی" را در فضای مجازی منتشر کرد.

اشوان

خواننده پاپ هشتم آذر در دو سئانس 19 و 22 در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران کنسرت برگزار می‌کند.

اشوان در این کنسرت آثار منتشرشده و جدید خود همچون " بعد من"، "من آدم رویای تو نیستم"، "شمع‌ها رو روشن کن"، "تولد"، "تن‌ها شدم"، "چرا گریه کردم"، "هنوزم میشه" و "بهت مریضم" را می‌خواند.

نیما رمضان (رهبر ارکستر و نوازنده گیتار الکتریک)، برنا شفیع‌زاده (درامز)، کیان ایرجی (گیتار)، آرش سعیدی (گیتار باس)، مصطفی شعبانی (ساکسوفون)، ساسان هاشمی (کیبورد) و سعید شمس (تنظیم‌کننده و کیبورد) اعضای گروه ارکستر این خواننده را تشکیل می‌دهند.

ارکستر سمفونیک تهران

ارکستر سمفونیک تهران به رهبری مهمان لوریس چکناواریان ششم، هفتم و هشتم آذر در سه شب پیاپی آثاری از این آهنگساز و رهبر ارکستر برجسته کشورمان را اجرا می‌کند. این سه کنسرت‌ها ساعت 21:30 در تالار وحدت برگزار می‌شود.

کنسرت سروها ایستاده می‌میرند

کنسرت "سروها ایستاده می‌میرند" به آهنگسازی و رهبری حامد صقیری هفتم آذر ساعت 21:30 در تالار وحدت اجرا می‌شود.

در این کنسرت قطعات "از شمشیر سر افشانش"، "قسم به عهد ناگسسته‌ام"، "خیال خواب دوشین"، "چون فغانی خموش" و "هزار بادیه سهل است با وجود تو رفتن" برگرفته از اشعار شاعرانی چون حافظ، سعدی و... اجرا می‌شود.

آوای شمس

گروه آوای شمس هفتم آذر ساعت 19 در سالن آمفی‌تئاتر امام علی (ع) روی صحنه خواهد رفت.

کنسرت این گروه با سه خواننده متشکل از متین رضوانی‌پور، عباس رسول‌زاده و نوید واحدی‌مقدم در دو بخش فارسی و آذری به سرپرستی زهرا طالبی برگزار می‌شود.