سرویس مد و لباس هنرآنلاین: معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی سمنان از برپایی نمایشگاه مد و لباس اسلامی این استان در بهمن‌ماه سال جاری در گرمسار خبر داد.

ابوالفضل دلآرام معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان با اشاره به اهمیت پوشش در فرهنگ دینی و اسلامی و اینکه ترویج فرهنگ و سبک زندگی ایرانی اسلامی یکی از اولویت‌های نظام در حوزه‌های فرهنگی و اجتماعی است، گفت: نمایشگاه مد و لباس سال ۹۸ استان بهمن‌ماه امسال به میزبانی گرمسار باهدف نشان دادن الگو‌های پوشاک اسلامی بانوان برپا می‌شود.

او با اشاره به لزوم استفاده از تولیدات داخلی پوشاک افزود: ترویج فرهنگ استفاده از تولیدات و محصولات داخلی در سال رونق تولید، جدای از جنبه‌های فرهنگی آن، می‌تواند به بهبود تولید و اشتغال نیز کمک کند.

معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان از بازخوانی دستورالعمل‌های جدید ستاد مرکزی مد و لباس کشور در نشست این کارگروه خبر داد و تصریح کرد: فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان همه تلاش خود را به کار می‌گیرد که این نمایشگاه استانی به نحو مطلوبی برگزار شود.

نماینده فرماندار، نماینده سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی، نماینده صنوف تولیدکننده پوشاک و نمایندگان و کارشناسان دستگاه‌های فرهنگی اعضای کارگروه ستاد ساماندهی مد و لباس استان را تشکیل می‌دهند.

دومین جشنواره مد و لباس استان اردبیل هم ۲۷ تا ۲۹ آذرماه ۱۳۹۸در بخش‌های رقابتی و نمایشگاهی برگزار خواهد شد.