به گزارش هنرآنلاین، سلسله نمایشگاه‌های کلکسیونر که هرساله با همکاری مجموعه‌داران و گالری‌داران دایر می‌شود سعی داشته با ارتباط مؤثر با مجموعه‌داران هنر، دسترسی به مجموعۀ آثار مجموعه‌داران و سرمایه‌گذاران را فراهم کند و پلی برای تبادل، ارتباط و همچنین فروش آثار آنها باشد و شبکۀ گسترده‌ای از گالری‌داران، صاحبان آثار و همچنین خریداران را به یکدیگر متصل کند.

از اردیبهشت سال 97 تاکنون سه دورۀ نمایشگاه آثار پیشکسوت با همراهی مجموعه‌داران و حضور آثاری از دیگر گالری‌ها برگزار شده است و اکنون در چهارمین دورۀ کلکسیونر آثاری با رویکردی متفاوت از سه دورۀ پیشین، با نقاشی‌های دورۀ کلاسیک ایران که پلی از نگارگری ایرانی به نقاشی نوگرا بودند را به نمایش می‌گذارد و آثاری شیوه‌های دورۀ گذار عهد کریم‌خان و عهد ناصری، پرتره‌های قاجاری، نقاشی‌های قهوه‌خانه‌ای، پیکره‌نگاری‌های درباری و طبیعت‌نگاری‌های دورۀ پهلوی و نقاشی‌هایی آکادمیک از شاگردان مستقیم کمال‌الملک و دیگر هنرمندان مکتب کمال‌الملک از کلاسیسیم تا ناتورالیسم را در خود جای داده است.

در اولین سلسله نمایشگاه‌های کلکسیونر بیش از ۵۰ اثر و در دومین و سومین دورۀ آن، مجموعه‌داران با مشارکت خود، به ترتیب با بیش از 70 و 78 اثر از تأثیرگذارترین هنرمندان کلاسیک، سرشناس معاصر و جوانان پیشرو را گرد هم آوردند و اکنون در کلکسیونر چهارم آثاری متفاوت از 33 هنرمند کلاسیک حضور خواهد داشت. آثاری که در نمایشگاه ارائه شده‌اند 41 اثر از هنرمندان و مشاهیری چون محمود اولیا، عباس بلوکی‌فر، مصورالممالک، محمود زنگنه، علی‌محمد حیدریان، حسین قوللرآغاسی، مهدی تائب‌، رسام ارژنگی، اسماعیل باجالانلو، علی‌اکبر صنعتی، عیسی بهادری، منوچهر نیازی، اسدالله حسینی نقاش‌باشی، اسماعیل آشتیانی، مصطفی نجم، علی پی‌جم، حبیب نقاش، میشا شهبازیان، محسن سهیلی، یرواند نهاپاتیان، سمبات درکیورغیان، محمدحبیب محمدی، مصطفی حمیدی، صدرالدین شایسته، علی محمودی، ابراهیم پورعباس، حسین صفورزاده، داوود امدادیان، الکساندر نرسیسیان، یعقوب امدادیان و دیگر پرده‌های درویشی و پرتره‌های قاجاری و پهلوی برای علاقه‌مندان به هنر جمع‌آوری شده و به نمایش گذاشته می‌شود.

نمایش و فروش این آثار در گالری آرتیبیشن رأس ساعت 16 روز جمعه هشتم آذر افتتاح و تا 17ام ادامه خواهد داشت. نمایشگاه برای همۀ علاقه‌مندان در روز افتتاحیه از ساعت 16 تا 21، در 9 روز بعدی از ساعت 11 صبح تا 8 شب و در روزهای تعطیل از ساعت 16 تا 20 گشوده خواهد بود. برای خرید آثار و یا بازدید از این نمایشگاه می‌توانید به آدرس تهران، خیابان شریعتی، بالاتر از همت، خیابان گل نبی، میدان کتابی(احمدی روشن)، خیابان ساسانی پور، خیابان دریا (قندی)، پلاک 6 مراجعه کنید.

همچنین آثار این نمایشگاه برای علاقه‌مندانی که در تهران سکونت ندارند به‌صورت آنلاین در سایت آرتیبیشن www.artibition.net به نمایش گذاشته می‌شود.