به گزارش هنرآنلاین به نقل از روابط عمومی موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران، سیزدهمین نمایشگاه کتاب خراسان جنوبی از 3 تا 8 آذرماه میزبان ناشران سراسر کشور است. در این نمایشگاه 348 ناشر و نمایندگی از سراسر کشور در 260 غرفه، 70 هزار و 260 عنوان کتاب را در زمینه‌های مختلف در معرض دید عموم قرار می‌دهند. 7 ناشر از استان خراسان جنوبی نیز در نمایشگاه حضورداشته و 3 کتاب‌فروشی از استان در قالب طرح "همراه" در این رویداد فرهنگی با ستاد برگزاری نمایشگاه تعامل و همکاری خواهند داشت. همچنین مبلغ 450 میلیون تومان بن یارانه‌ای خرید کتاب با تخفیف 20 درصدی از طریق بانک عامل مستقر در نمایشگاه در بین بازدیدکنندگان توزیع خواهد شد.

شب‌شعر، مراسم تجلیل از دست‌اندرکاران فصلنامه علمی، فرهنگی و اجتماعی استان، برگزاری مراسم شب فرهنگی شهرهای فردوس و قاین، نمایش تابلوهایی درباره بیانیه گام دوم انقلاب، رونمایی از تازه‌های نشر، برگزاری مراسم تقدیر و تشکر از دست‌اندرکاران حوزه کتاب، ایستگاه نقاشی و سرگرمی برای کودکان و نوجوانان و ... از جمله برنامه‌های در نظر گرفته‌شده برای بخش جنبی این نمایشگاه است.

سیزدهمین نمایشگاه کتاب خراسان جنوبی از 3 تا 8 آذرماه در محل دائمی نمایشگاه‌های شهر بیرجند از ساعت 15:30 تا 21:30 پذیرای علاقه‌مندان به کتاب و کتاب‌خوانی است.