سرویس موسیقی هنرآنلاین: علیرضا گلبانگ خواننده موسیقی ایرانی درباره فعالیت‌های آتی خود به هنرآنلاین گفت: دو آلبوم در دست انتشار دارم. نام اولین آلبوم "پیوسته" است که آهنگسازی آن را بهداد بهرام‌بیک انجام داده است. این کار شامل چهار تصنیف به‌علاوه دو کار بی‌کلام و یک یا دو کار ساز و آواز است. در این آلبوم تمام آوازها در دستگاه شوشتری، دشتی و بیات است.

او افزود: آلبوم بعدی که هنوز عنوان آن را انتخاب نکرده‌ایم و در دستگاه ابوعطاست. این آلبوم شامل چند تصنیف و یک کار بی‌کلام است. آهنگسازی این آلبوم را یحیی علوی انجام داده است. این دوم آلبوم تا آخر امسال منتشر و روانه بازار موسیقی خواهد شد. در کنار این دو آلبوم‌ چند تک‌آهنگ هم خوانده‌ام که هفته‌ای یک بار در بیب تونز منتشر می‌شود.

گلبانگ با اشاره به دیگر فعالیت‌های خود گفت: علاوه بر این هفتم آذر گروه خیام در شهر مشهد روی صحنه می‌رویم. در این کنسرت هفت قطعه اجرا خواهیم کرد که دو قطعه از صمد برقی و پنج قطعه دیگر از آثار استاد علیزاده و استاد مشکاتیان است. یک کنسرت نیز 12 آذرماه در تهران خواهیم داشت که قرار است در فرهنگسرای نیاوران برگزار شود، اما برگزاری آن هنوز قطعی نیست.

این هنرمند درباره ریسک انتشار آلبوم گفت: تا آنجا که در خاطر دارم شرایط بازار همیشه نامناسب بوده و جو روانی درستی وجود نداشته است، اما این دلیل نمی‌شود که موزیسین‌ها دست از کار بکشند، بلکه آن‌ها باید مداوم کار کنند تا بتوانند خلأ موجود را پر کنند چرا که همین خلأها در سال‌های بعد جبران‌ناپذیر خواهد بود.

او در پایان گفت: بحث دیگر مسئله اسپانسرینگ است. در چند سال اخیر شاهد بوده‌ایم که تهیه‌کنندگان کمترین حمایت را از موسیقی ایرانی دارند که این مسئله در درازمدت آسیب‌های جدی و جبران‌ناپذیر وارد خواهد کرد. همه هنرمندان در همه رشته‌های موسیقی حق زیست و امرار معاش دارند. نباید همیشه تمام توجه‌ها به موسیقی پاپ باشد و از موسیقی‌های مثل کلاسیک و ایرانی غفلت کرد.