سرویس سینمایی هنرآنلاین: فیلم سینمایی "سرخ‌پوست" علاوه بر درخشش در سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر، در بیست و یکمین جشن خانه سینما نیز با نامزدی در 9 رشته، توانست تندیس شایستگی بهترین فیلم، بهترین بازیگر نقش اول مرد، بهترین فیلمبرداری و بهترین جلوه‌های ویژه بصری را به خود اختصاص دهد.

نوید محمدزاده، پریناز ایزدیار، ستاره پسیانی، آتیلا پسیانی، مانی حقیقی و حبیب رضایی در "سرخ‌پوست" به ایفای نقش پرداخته‌اند. مدتی قبل نیما جاویدی کارگردان فیلم در یادداشتی که در اختیار رسانه‌ها گذاشت، به انتشار نسخه غیرقانونی این فیلم در فضای مجازی خبر معترض شد و از انتشار زود هنگام نسخه خانگی فیلم خبر داد.

مجید مطلبی تهیه کننده "سرخ‌پوست" در گفت‌وگو با خبرنگار هنرآنلاین درباره توزیع نسخه قانونی این فیلم گفت: شرکت تصویرگستر پاسارگاد شرکت پخش این فیلم است و به‌زودی نسخه قانونی فیلم در اختیار مخاطبان قرار خواهد گرفت.

او در پاسخ به این پرسش که آیا در نسخه قانونی، آلبوم عکس یا پشت صحنه‌ای از فیلم نیز  انتشار خواهد یافت یا خیر، توضیح داد: متریال و مواد تبلیغاتی را ما در اختیار شرکت پخش گذاشته‌ایم، اما این که آیا در نسخه فیزیکی فیلم استفاده شود یا برای انتشار در وی‌او‌دی‌ها استفاده کنند اطلاعی ندارم.

این تهیه‌کننده همچنین درباره حضور فیلم "لتیان" به کارگردانی علی تیموری در سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر بیان کرد: ما فرم حضور در جشنواره را پر کرده‌ایم و درخواست حضور داده‌ایم و منتظر هستیم تا ببینیم هیئت انتخاب جشنواره چه نظری دارد.

"لتیان" ساخته علی تیموری است که با این فیلم نخستین تجربه کارگردانی خود را پشت سر می‌گذارد. در این فیلم پریناز ایزدیار، امیرجدیدی و سارا بهرامی به ایفای نقش پرداخته‌اند.