سرویس تئاتر هنرآنلاین: نمایش "پارتی" به نویسندگی و کارگردانی آرش عباسی از 19 آبان‌ماه ساعت 20 در سالن سایه مجموعه تئاترشهر روی صحنه است. محمد عسگری یکی از بازیگران این نمایش اجتماعی است که در کنار مهسا باقری، شقایق پورحمدی، مسعود روستا، شیوا مکی‌نیان و علی نجفی در این اثر، ایفای نقش می‌کند. هم اکنون فیلم سینمایی "ماجرای نیمروز 2- رد خون" از عسگری در سینماهای کشور در حال اکران است. این بازیگر تئاتر و سینما آخرین بار  در سال 1396 در نمایش "وقتی ما تیاتر کار می‌کردیم" به نویسندگی و کارگردانی پری‌ناز لطف‌الهی ایفای نقش کرده است.

محمد عسگری در گفت‌وگو با خبرنگار هنرآنلاین موضوع و مضمون نمایش "پارتی" را اینگونه توضیح داد: موضوع این نمایش درباره اتفاقاتی در یک مهمانی است که سه زوج در آن حضور دارند. مشکلاتی و ابهاماتی در روابط میان زوج‌ها وجود دارد که تا انتهای نمایش کشف ‌می‌شود.

او درباره ویژگی‌ها و جذابیت‌هایی که نمایش "پارتی" برای‌اش داشت و باعث شد تا پیشنهاد بازی در آن را بپذیرد، گفت: آرش عباسی از دوستان و همکاران چندین و چند ساله من است و این موضوع نخستین دلیل من برای پذیرفتن این پیشنهاد بود؛ پس مدت‌ها علاقمند بودم که در کنار عباسی کار کنم. دومین دلیل اینکه، متن این اثر قصه به روزی دارد. هرچند که شخصیتی که در این نمایش ایفا می‌کنم از خود واقعی من به دور است اما بسیار برایم چالش‌برانگیز است. این شخصیت دارای موقعیتی است که من در زندگی واقعی آن را تجربه نکرده‌ام و براین اساس ایفای نقش این شخصیت برایم بسیار جذاب بود.

این بازیگر تئاتر و سینما درباره فضای نمایش "پارتی" عنوان کرد: از آنجا که این نمایش به روابط میان زوج‌ها می‌پردازد، رویکردی بسیار رئالیستی و حتی هایپررئالیستی دارد، اتمسفر حاکم بر اجرا نیز در همین راستا است. این نمایش فضایی واقع‌گرایانه دارد و سعی بر این بوده تا این فضای واقع‌گرایانه برای مخاطب باورپذیر باشد.

عسگری ضمن اشاره به اینکه نمایش "پارتی" شش شخصیت دارد، درباره شخصیتی که نقش آن را ایفا می‌کند، اظهار کرد: شش شخصیت این نمایش سه زوج را تشکیل می‌دهند که دوستان قدیمی هستند و اکنون در یک جشن و مهمانی به دور هم جمع شده‌اند. من شخصیت "علی" را در این نمایش بازی می‌کنم. علی به نسبت دو مرد دیگری که در این نمایش حضور دارند، کمی مبادی آداب‌تر است اما در طی نمایش وجه دیگری از این شخصیت دیده می‌شود.

او درباره حضور کمرنگ‌ترش طی این سال‌ها در تئاتر، تصریح کرد: آخرین بار سال 96 در نمایشی ایفای نقش کردم و در دو سال گذشته بیشتر در تلویزیون و سینما مشغول بوده‌ام. سال گذشته در فیلم سینمایی "ماجرای نیمروز 2- رد خون" بازی کردم که هم‌اکنون در سینماهای کشور در حال اکران است. من در فیلم سینمایی "ماجرای نیمروز 1" هم ایفای نقش داشته‌ام اما نقشی که در "ماجرای نیمروز 2" بازی می‌کنم بیشتر و پررنگ‌تر است.

او در ادامه افزود: چندی پیش نیز برای بازی در آخرین فیلم بهروز شعیبی به نام "روز بلوا" دعوت شدم. نقشی که در این فیلم ایفا می‌کنم تقریباً کوتاه است اما در یکی از بزنگاه‌های داستانی با مواجهه با کاراکتر اصلی داستان، نقشی تاثیرگذار است. این فیلم احتمالاً در جشنواره فیلم فجر امسال اکران خواهد شد.  

دیگر عوامل نمایش "پارتی" عبارتند از: دستیار کارگردان : مونالیزا شهرام نیا، برنامه ریز : مسعود روستا، عکاس : سهراب خان زاده، طراح پوستر : محمد شمس، موشن گرافی : غزاله رمضانی، طراح دکور : شهاب شریفی، اجرای دکور : احمد صدری، فاطره اصحابی، نازنین صلح جو و پردیس رافعی، مدیران صحنه : علیرضا کیخا و محمد جعفرپور.

علاقمندان به تماشای این نمایش می‌توانند بلیت آن را از سایت تیوال تهیه کنند.